Adelina Toma – ”Best Support Center Representative”

DE VORBĂ CU ADELINA TOMA, URGENT CARGUS, CÂȘTIGĂTOAREA PREMIULUI ”BEST SUPPORT CENTER REPRESENTATIVE”, ÎN CADRUL ROMANIAN CONTACT CENTER AWARDS 2018

1.Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact Center Awards?

Atributele ce m-au ajutat și au stat la baza câștigării acestui premiu au fost profesionalismul, atitutudinea pozitivă și sinceritatea.
Aceste valori îmi definesc munca de zi cu zi iar mulțumirea clienților noștri reprezintă cea mai bună răsplată.

2. Să ne întoarcem în timp: Adelina la vârsta de 10 ani. Ce fel de copil erai, ce speranțe aveai? Ce îți doreai să devii atunci? Ai reușit să îți îndeplinești visele?

La vârsta de 10 ani eram un copil plin de energie, însă la fel de conștiincios ca și acum.
Îmi doream să devin contabilă, însă pasiunea și dăruirea de a-i ajuta pe ceilalți m-au condus către domeniul Contact-Center.
Pot spune că am reușit să-mi îndeplinesc visul deoarece am descoperit ceea ce mă reprezintă cu adevărat: pasiunea pentru oameni.

3 lucruri pe care le-ai învățat de la familia ta.

Când mă gândesc la familia mea, mă gândesc în primul rând la respect, corectitudine și iubire.
Acestea valori m-au îndrumat întotdeauna în viață și m-au format pentru ceea ce sunt astăzi.

4. Harta carierei: de unde ai pornit și unde ai ajuns, care a fost primul tău job?

Primul loc de muncă l-am avut în timpul facultății, pe partea de vânzări.
Deși îmi plăcea ceea ce făceam, am decis să mă îndrept spre domeniul curieratului, unde dinamismul și interacțiunea cu oamenii îți dau energie în fiecare zi.
Astfel, o perioadă am făcut parte din echipa Call-Center iar de 3 ani sunt alături de colegii din cadrul departamentul KAD.

5. Cum te influențează câștigarea acestui premiu?

Câștigarea acestui premiu m-a onorat și a reprezentat pentru mine încă o dovadă că a face ceea ce-ți place este drumul către performanță și excelență.

6. Cum arată o zi din viața ta? (personală și profesională)

O zi bună începe cu o cafea bună!
Pe întreg parcursul zilei sunt la birou, însă după terminarea programului încerc să îmi ofer câteva clipe de relaxare, să îmi încarc bateriile pentru a doua zi. De cele mai multe ori încerc să îmbin utilul cu plăcutul: citesc o carte, gătesc, merg la cumpataruri, gătesc, fac sport.

7. Explică-i unei persoane de 70 de ani ce presupune job-ul tău.

În câteva idei, job ul meu presupune a oferi sprijin clienților de top ai companiei Urgent Cargus.
Acest lucru implică a ține legătura atât pe mail cât și telefonic cu clienții noștri, identificarea incidentelor apărute, identificarea cauzele ce au dus la producerea acestora și găsirea soluțiilor optime pentru rezolvarea lor.

8. Sloganul/motto-ul tău în viață

”Success does not consist in never making mistakes but in never making the same one a second time.”

9. 5 valori care te definesc

Valorile ce mă definesc sunt:

– Perseverența
– Onestitatea
– Corectitudinea
– Respectul
– Echilibrul

10. Ce hobby-uri ai, ce te relaxează/deconectează?

Îmi place mult să citesc iar contul Bookster este unul dintre prietenii mei.
Călătoriile, cititul și timpul petrecut cu familia îmi dau energie și îmi încarcă bateriile de fiecare dată.

11. Dacă ar trebui să faci altceva pentru o zi, ce job ai alege?

Dacă aș putea să fac altceva pentru o zi, mi-aș dori să fiu profesoară.
Îmi place să fiu alături de copii și să le ofer emoția cunosterii. Cred că sentimentul de a dărui fiecărui învătăcel bucuria cunoașterii și bucuria creației este unic.

Profesia de cadru didactic nu este o meserie, ci o artă.
R. Hart făcea următoarea afirmație în studiile sale: „Profesorul joacă un rol. El actionează asupra unor oameni, și aceștia reactionează în schimb.”

12. Modele personale și profesionale: cine te inspiră și de ce.

Modelul ce m-a inspirat în viață este mama mea, un om care pune emoție în tot ceea ce face și este cea mai luptătoare persoană ce am cunoscut-o vreodată.

13. Ce înseamnă succesul pentru tine?

Succesul este văzut în mod diferit de fiecare individ pentru că fiecare avem obiective diferite.
Dacă pentru o persoană a avea succes înseamnă a avea bani, pentru o alta a avea succes înseamnă a fi liber ori a munci la locul de muncă dorit.

Pentru mine succesul reprezintă emoția simțită în momentul în care reușesc să ating obiectivele planificate.

 

Despre Romanian Contact Center Awards:

Romanian Contact Center Awards, primul eveniment de acest tip din România, organizat de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.

Leave a Comment