Interviu Ioana Mihăilă, câștigător al premiului BEST CALL CENTER TEAM MANAGER în cadrul Romanian Contact Center Awards 2018 – ING

 

 

Ioana Mihăilă – ING

Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact enter Awards? 

Cred cele mai importante atribute care au contribuit la câștigarea premiului au fost autenticitatea și experiența în acest domeniu.

 Să ne întoarcem în timp: Ioana la vârsta de 10 ani. Ce fel de copil erai, ce speranțe aveai? Ce îți doreai să devii atunci? Ai reușit să îți îndeplinești visele? 

Eu la vârsta de 10 ani pot spune că eram un copil extrem de curios de tot ceea ce se întâmplă în jurul lui. Odată cu această curiozitate veneau și isprăvi pe care le facem pentru a afla multe. Îmi doream să ajung profesoară, pe vremea aia nu conta în ce domeniu, dar ulterior la liceu m-am hotărât că voi fi profesoară de chimie. Am intrat la Facultatea de Chimie și în continuare am avut același vis. După ce m-am angajat la ING și am descoperit un colectiv atât de unit,  mi-am dat seama că vreau să fac parte din această mare familie.

Trei lucruri pe care le-ai învătat de la familia ta.

Tot ceea ce știu am învățat de la familie și de la cei apropiați dar dacă trebuie să mă rezum la 3 lucruri acestea sunt urmatoarele :

Să fii corect
Să vezi “bunatate” în fiecare om
Să fii mereu optimist

Harta carierei: de unde ai pornit și unde ai ajuns, care a fost primul tău job, cum ai devenit Manager la ING? 

Primul job a fost la ING acum 6 ani. Eram la facultate în anul II și m-am angajat part time în Call Center. Mi-a plăcut să fac parte din lumea agitată unde simți că lucrurile se mișcă în direcția bună. Ulterior mi-am dorit o schimbare. Am vrut să îmi lărgesc orizonturile și am deschis o ușă nouă spre management. Am preluat o echipă de 27 de oameni minunați, implicați și cu mult potențial. A fost chimie între noi. Mi-am îndeplinit oarecum visul să fiu profesoară deoarece am putut să îi îndrum și să îi învăț pe cei noi veniți în echipă.

Te ajută să te dezvolți un job în industria call center? Cum?

Cu siguranță te ajută să te dezvolți din mai multe puncte de vedere. Îți descoperi noi skill-uri pe care nu credeai că le ai. Îți schimbi modul în care interacționezi cu oamenii, știi să îți expui punctele de vedere, știi ce înseamnă să fii customer care și în viața de zi cu zi.

Ce înseamnă pentru tine un angajat bun? 

Să lucreze cu un astfel de om care își asumă întreaga responsabilitate într-un proiect .

Ce metode/strategii aplici pentru a menține entuziasmul, implicarea și determinarea echipei tale?

E bine să menții o comunicare continuă cu oamenii tăi și sa fii acolo de fiecare data când au nevoie. Să înțeleagă că efortul lor este apreciat și că toți suntem o echipă care uneori câștigă și alteori învață.

Cum arată o zi din viața ta? (personală și profesională).

Nu cred că am o zi care să semene cu cealaltă, am rămas același copil curios și agitat din copilărie. Mereu sunt pe fugă atât acasă cât și la birou. Important este că la finalul zilei de muncă să simt că am făcut un lucru bun pentru oamenii mei și că mâine pot să fiu mai bună de atat.

 

Descrie o situație dificilă pe care ai întâmpinat-o ca manager și soluțiile pe care le-ai găsit pentru rezolvarea ei.

Cred că cel mai greu este să încetezi colaborarea cu o persoană după ce ai făcut toate eforturile ca lucrurile să meargă bine. Prima mea situație de genul ăsta a fost una dificilă deoarece mereu cred că există ceva bun în fiecare om. Cu un plan bine pus la punct am reușit să fac față cu brio. Important este să ai alături oameni care te ajuta

Sloganul/motto-ul tău în viață

 Be the change you want to see in the world- cu acest citat am defilat toată viata mea…

Cinci valori care te definesc 

 

    1. Familia reprezintă o valoare foarte importantă pentru mine.
    2. Prietenia cladită prin respect si incredere
    3. Sinceritatea zilnică cu cei din jur
    4. Complexitatea
    5. Responsabilitatea în fiecare proiect și în viata de zi cu zi.

Ce hobby-uri ai, ce te relaxează/deconectează?

Citesc de fiecare dată când prind un moment liber deoarece mă deconectez de realitate și simt că întru în povestea personajelor.

 Ce sfat i-ai da unui tanăr care se află la început de drum? I-ai recomanda un job în industria call center? De ce?

Asa cum vă spuneam și mai sus, i-aș recomanda să fie implicat până la ultimul gram, să fie curios și să își dorească să crească pe plan profesional deoarece are mari șanse în cadrul ING.

Dacă ar trebui să faci altceva pentru o zi, ce job ai alege?

Un job care să implice călătoriile, așadar Stewardesa

 

Modele personale și profesionale: cine te inspiră și de ce?

Cred că am învățat câte ceva de la fiecare om din echipă, de la fiecare interacțiune avută cu clienții.

Ce inseamnă succesul pentru tine?

Pentru mine succesul înseamnă să fii fericit din toate punctele vedere, atât pe plan professional cât și pe cel personal. Asta e cu adevărat un succes.

 

Leave a Comment