La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.

Comunicat de presa
Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizeaza cea dea 9 a editie a Customer Experience Forum, eveniment recunoscut de business care expune solutii inovatoare de CX si va avea loc in data de 26 februarie 2020, la Point Cultural Hub, Bucuresti.

Bucuresti, 17 Februarie 2020 – Dinamica tehnologica si schimbarile implicite ale economiei comportamentale si culturale remodeleaza agendele strategice de customer experience din intreaga lume. In ciuda statisticilor alarmante, progresul la nivel practic, prin dezvoltarea de programe contemporane de CX, stagneaza in majoritatea sectoarelor de piata, predominat in zona B2B. Conform unui studiu recent Hotjar desfasurat in Europa, SUA, Canada, Australia si
Marea Britanie: „Doar 12% din companii se evalueaza a fi mature in aria de customer experience”. Mai mult, Gartner constata ca: „81% din directorii executivi se asteapta ca businessurile sa concureze strict prin performanta de customer experience in viitorul apropiat, cu toate acestea doar 22% au afimat ca au reusit sa dezvolte experiente de brand care sa depaseasca asteptarile consumatorilor.” Iata cum se intareste predictia Walker ca interactiunea consumatorilor cu brandurile surclaseaza pretul si produsul in 2020.

Odata cu evolutia 5G, AI si AR, mixul de marketing se reinventeaza, iar generatiile Z si Y se indeparteaza din ce in ce mai mult de consumerism si aleg branduri axate pe servicii si emotii. Inovatia in customer experience este acum un imperativ de supravietuire, pornind de la aceste premise, Conference Arena – membru Marketing Insiders Group – organizeaza cea de-a 9 a editie a Customer Experience Forum, platforma recunoscuta de networking si inovatie in industria de profil din Romania. Conferinta de afaceri va avea loc miercuri, 26 februarie 2020, in hub-ul cultural neconventional Point din Bucuresti.

Evenimentul va reuni profesionisti din multiple sectoare de business, precum banking, telecom, IT&C, marketing, FMCG, healthcare, retail, advertising, si va crea un cadru fertil pentru networking strategic, prezentari si dezbateri privind prezentul si viitorul in customer experience din Europa. Printre subiectele abordate anul acesta se numara:  strategii de customer experience, relatia organica dintre CX si EX, principii de Agile si Design Thinking, storymaking versus storytelling, modele de customer centricity in 2020, inteligenta emotionala, microsegmentarea si comunicarea contextualizata, multi-channel CX in era 5G, solutii de masurare a performantei dincolo de NPS si CSAT.

Speakerii CExp Forum 2020 sunt deopotriva experti incontestabili ai domeniului, cat si lideri nonconformisti care deschid noi drumuri si perspective in Romania, si in plan global: Alina Gleiss, Senior Manager, Commercial Sales – Zendesk, Mihaela Apostoleanu, Director EMEA Customer Support – Microsoft Romania, Marian Costache, Managing Partner – Motion Vision Communication, Catalin Vasile, Consultant, Head of Sales & Customer Experience Practice – Trend Consult, Ela Banu, Head Of Operations si Luminita Vicol, Head of Client Services – ING Romania, Diana Stafie, Strategic Foresight Consultant and Partner – futureStation, Catalina Banuleasa, UX Google Developer & Design Sprint Master, Florina Dobre, Chief Customer Officer si Viorica Laudescu, KYC Lead – Carrefour Romania, James Murphy, Mentor la Founder Institute Hatch and L’Marks, Co-founder & CEO si Amalia Costa, Chief Design Officer &
Product Architect – Squid40, Teodora Migdalovici, International Public Speaker, Awarded Brand Therapist & Author, Founder – Alternative School, LoveandLobby.com.

“Intr-o piata extrem de competitiva, singurul diferentiator sustenabil este experienta oferita clientilor. Pentru a ajunge sa generam in organizatii culturi orientate catre client este important sa avem o echipa de leadership aliniata in jurul aceluias sistem valoric, iar organizatia sa construiasca procese de business si de HR care sa ajute oamenii care sunt in interactiune directa cu clientii, zi de zi. Cand ne referim la interactiunea efectiva, ne uitam cu atentie la emotiile care sunt
generate si la modul in care reprezentantii companiei le gestioneaza.”Catalin Vasile, Consultant, Head of Sales & Customer Experience Practice – Trend Consult.

 

“Provocarile din business capata noi forme de la o zi la alta, constanta care influenteaza totul ramane industria de customer experience. Astazi mai mult ca niciodata. Tot mai multi lideri au inteles ca businessul nu se mai face tranzactional, ci cu si pentru oameni. De peste 20 ani investesc, alaturi de echipa mea, in cresterea comunitatii locale de CX – deopotriva in calitate de consultant si in calitate de consumator. La editia CExp Forum de anul acesta va aducem in prim plan oameni vizionari si directii practice de evolutie, adaptate la ACUM pentru MAINE.”Madalina Vilau, CX Advisor, Membru US Stevie
Awards si ABSL, Managing Director – Marketing Insiders Group.

Evenimentul se bucura de sprijinul vizionar al sponsorlui Gold: Zendesk precum si de sustinerea partenerilor strategici: Trend Consult, ABSL, futureStation, AdHugger, We  Invent, The Alternative School for Creative Thinking, Design Thinking Society, Mystery Shopping Agency, Love & Lobby Private Diplomacy.

Mai multe informatii despre CExp Forum 2020 sunt disponibile pe www.conferencearena.com. Pentru inscrieri de participare si oportunitati de parteneriere contactati echipa M.I.G. la adresa de email: mihaela.fulea@market-insiders.com.

Despre Marketing Insiders Group
Construim impreuna o generatie multidisciplinara de business. Cateva cifre: 3 divizii principale de servicii (BTL, consultanta si research), 70 de branduri
internationale in portofoliu, peste 120 de conferinte de business de nisa in Europa. Marketing Insiders Group reuneste experti de marketing, traineri, consultanti si specialisti recunoscuti pentru rezultate de business.

Leave a Comment