0

Despre Leadership in 2019

de Edip Amet, Operational Director at Claim Expert GIE, Vienna Insurance Group La începuturi, liderul avea trăsături mitologice sau din sursă divină. Era caracterizat ca autoritar, izolat și [...]

1

Team Huddle, un alt fel de meeting.

Bună ziua, numele meu este Bogdan Bărbieru, cu ce vă pot ajuta?  Acum 5 ani de zile rosteam pentru prima dată aceste cuvinte și începea povestea mea în jurul activității de Call Center. Chiar [...]

0

Urgent Cargus ține România conectată

de Anda Bucșan, Customer Service Director, Urgent Cargus   Aceasta este misiunea Urgent Cargus. Este o responsabilitate mare, pe care cu mândrie ne-am asumat-o încă de acum 27 de ani. Facem [...]

0

Paul Scanlon, CEO @Euroanswer, despre People Management și noile tehnologii în contact center

Traducere din limba engleză de Cristina Vidu 1. Ai ales să coordonezi o companie din România. Ce a presupus schimbarea culturală, a fost ușor pentru tine? Dar shift-ul către o altă cultură [...]

0

Despre HAPPY MANAGEMENT

în parteneriat cu Customer Service Expert – ”Te rog să privești o frunză preț de câteva minute! Atât!” Eram nefericită, în Italia, într-un moment de depresie cumplită. Era primăvara lui [...]

0

Tips&Tricks în Managementul Performanței pentru First Line Manageri din Contact Center

Odată cu evoluția din ultimii ani a contact centerelor către servicii integrate omni-channel și pentru că dorința companiilor de a le transforma în centre de profit este din ce în ce mai [...]