Carrefour România aduce inovația în recrutare și lansează primul chatbot în retailul din România, disponibil 24/24 prin aplicația Facebook Messenger.

Parte din campaniile de brand de angajator „Lumea Carrefour”, noua opțiune este cea mai recentă inovație Carrefour pentru recrutarea în mediul online și are trei secțiuni – Cariere, Magazine și Sesizări.

ChatBot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job în interiorul companiei cu asistență pe tot parcursul procesului de aplicare, dar și informații despre magazinele Carrefour din proximitate. În plus, funcționează ca platformă de feedback, în interacțiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.

ChatBot-ul Carrefour are la bază noi modalități de utilizare a tehnologiilor digitale, pentru a oferi o experiență îmbogățită utilizatorilor. Astfel, secțiunea Cariere ajută candidații să aplice simplu și rapid pentru un post în cadrul companiei, în funcție de locație, dar și de preferințe în ceea ce privește formatul de magazin.

Discuția online este structurată astfel încât să ușureze cât mai mult procesul de aplicare, iar ofertele de job sunt actualizate în timp real printr-o sincronizare permanentă cu secțiunea de Cariere de pe site-ul www.carrefour.ro. În plus, utilizatorii au posibilitatea să aplice pentru un punct de lucru, indiferent dacă există sau nu o poziție vacantă, urmând să fie contactați în momentul în care un post devine disponibil.

„Mediul online este folosit ca mijloc de promovare şi de comunicare directă cu clienții,  iar acum, și cu viitorii noștri colegi care au la dispoziție ChatBot-ul Carrefour România, cea mai recentă inovație a companiei pentru recrutarea în mediul online. Astfel, candidații pot afla informații despre oportunitățile de carieră din cadrul unuia dintre cei mai mari si atractivi angajatori din retailul românesc, într-un mod prietenos, rapid și eficient.”, spune Ana Krasovschi, Director Resurse Umane Carrefour România.

Mai mult, chatbot-ul oferă asistență și clienților care își doresc să localizeze rapid unitățile Carrefour prin secțiunea „Magazine”, care listează rezultate din proximitatea utilizatorului, precum adresa, programul sau alte informații de contact. De asemenea, clienții au posibilitatea să vadă cataloagele cu produse, să-și optimizeze ruta până la cel mai apropiat magazin sau să vadă locația magazinului selectat, prin Google Maps.

Cea de-a treia secțiune are rolul de a eficientiza sugestiile sau sesizările referitoare la experiențele clienților în cadrul unităților din rețeaua retailerului.

Chatbot-ul completează strategia de dezvoltare și digitalizare a companiei, pe toate palierele de business, de la zona comercială și până la employer branding, fiind singura astfel de inițiativă din industria românească de retail. De asemenea,  potențialii  angajați au la dispoziție și alte instrumente precum secțiunea de Cariere a site-ului www.carrefour.ro, relansată într-o formă mai simplă și mai intuitivă în 2016, sau linia specială pentru informații referitoare la magazinele care își măresc echipele și programare la interviu: 0800 0800 04.

Sursa: Retail-fmcg.ro