O companie de curierat a introdus o serie de  sisteme de operare interna care elimină eroarea umană, reduc la minimum probabilitatea ca pachetul să nu ajungă la destinaţie și eficientizează la maximum perioada de livrare.

 

Acest lucru este posibil pentru că Urgent Cargus, una din cele mai mari companii de pe piața de curierat din România, investește în acest an  8 milioane de euro pentru a le putea oferi clienților săi servicii din ce în ce mai bune. Este o necesitate, ținând cont de faptul că industria curieratului este una dintre cele mai dinamice, iar nivelul așteptărilor clienților în ceea ce privește calitatea serviciilor crește continuu.

 

În prezent procesăm zilnic colete care cântăresc peste 600.000 de kilograme, pe care le distribuim în întreaga țară. În fiecare noapte, flota noastră de camioane parcurge 78.000 de kilometri. Coletele sunt apoi procesate în depozite și preluate de cei 2.600 de curieri, care acoperă zilnic rute de 170.000 de kilometri. Este esențial, atunci când vine vorba de astfel de volume și cifre, să continuăm să investim în tehnologie și IT pentru a ne asigura că le oferim clienților noștri un nivel ridicat al serviciilor nu doar astăzi, ci și în viitor”, declară Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.

 

Investiții în trei direcții importante

 

Potrivit lui Gian Sharp, CEO Urgent Cargus, 70% din investițiile Urgent Cargus vizează trei zone importante: optimizarea distribuției rutelor de curierat și prezicerea livrării (soluția ORTEC); tehnologia „Sorting by voice” (furnizată de Total Technologies); sistemul de sortare automatizat (de la Vanderlande).

 

Optimizarea distribuției rutelor de curierat și prezicerea livrării, soluția ORTEC. Definitivarea proiectului „Optimizarea distribuției rutelor de curierat și prezicerea livrării” a durat 18 luni, implicând provocări precum potrivirea codurilor poștale cu adresele fizice reale. În prezent, s-a ajuns la Urgent Cargus la un grad de acuratețe de peste 95%, permițându-le curierilor să găsească căi optimizate și eficiente de livrare prin utilizarea managementului de trafic WAZE. Ținta următoarei faze a acestui proiect este aceea de a oferi o prezicere de livrare într-un interval de timp de două ore.

 

Sorting by voice

Odată cu creșterea volumelor, companiile de curierat trebuie să găsească cele mai bune soluții pentru a procesa coletele cât mai eficient și mai rapid posibil. Tehnologia „Sorting by voice” este un răspuns la marile provocări ale industriei. Este o soluție inovatoare, prima în regiune, și reprezintă un pas logic spre optimizarea proceselor interne, conducând la reducerea semnificativă a pașilor necesari în procesul de sortare. Tehnologia „Sorting by voice” permite cunoașterea automată a destinației pachetului prin simpla scanare a etichetei. Informațiile sunt apoi transmise operatorilor de manipulare ai terminalelor, care trec la procesarea transporturilor. Această tehnologie a dus la o viteză de sortare aproape triplă: 800 de bucăți pe oră, față de 300 bucăți pe oră câte se sortau înainte de aplicarea tehnologiei „Sorting by voice”.

 

Sistemul de sortare automatizată

Vanderlande răspunde nevoii de flexibilitate și optimizare a activităților logistice. Noua soluție utilizată de Urgent Cargus este capabilă să mărească capacitatea de sortare a coletelor până la 10.000 de bucăți/oră și contribuie la planificarea sezonului de vârf.

 

Despre Urgent Cargus

Urgent Cargus, una dintre cele mai mari companii de pe piața internă de curierat din România,  deține și operează o rețea națională de 72 de centre și depozite în toată țara, cu o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat. Pentru mai multe informații despre serviciile Urgent Cargus, vizitați www.urgentcargus.ro.