Georgiana Toacsen, selectată în urma competiției organizate de The Alternative School for Creative Thinking la nivel național, va reprezenta România anul acesta la Roger Hatchuel Academy.

În fiecare an, 35 de reprezentanți din toată lumea, cu varsta până în 23 de ani, participă la cursurile Roger Hatchuel Academy pe toată durata Cannes Lions. Timp de 5 zile, ei au parte de un training intensiv pe teme de branding, marketing și creativitate, susținut de personalități ale industriei, la nivel mondial. “Cum să generezi idei de ținută și cum să lupți pentru ele”, “Cum să vezi o oportunitate în fiecare brief”, “Cum și unde să găsești insight și inspirație” sunt doar câteva dintre direcțiile explorate de studenți cu ajutorul tutorilor. Studenții Academiei au acces complet la festival, incluzând cele cinci gale de premiere. De asemenea, vor putea asista la procesul de evaluare din camerele juriului, unde accesul e interzis tuturor celorlalți participanți la festival.

Georgiana s-a născut în Franța unde a și trăit 11 ani. A terminat liceul Francez din București și a continuat o licență, apoi un master la FABIZ. A cultivat franceza prin studii și prin joburile pe care le-a avut până acum: la Accenture – HR generalist în franceză apoi la Schneider Electric – Customer Care Specialist. Deși ar fi putut să se întoarcă în Franța, ea consideră că în România sunt mult mai multe oportunități să te afirmi și să faci o diferență. Cea mai recentă distincție primită de ea e premiul Best Contact Center Agent, câștigat în cadrul Romanian Contact Center Awards.

“Unul dintre cele mai eficiente instrumente de diplomație privată e educația de elită. Fiecare dintre studenții The Alternative School a fost un ambasador al României talentate la Cannes și dovada vie că putem face, cu succes, export de competență”, a declarat Teodora Migdalovici, fondator al The Alternative School și reprezentant al Lions Festivals.
În România, The Alternative School organizează competiția Roger Hatchuel de peste 14 ani. În această perioadă, 3 generații de studenți români au luat gold la concursurile academiei. Ioana Halunga a fost unul dintre premiați. Astăzi face consultanță în UX pentru branduri de elită din Elveția, Franța, Singapore sau Qatar. În 2018, ea a jurizat competiția locală, alături de Mara Cristina și Anca Ifrim, alte două absolvente ale programului cu cariere remarcabile.

Clive Challis este decanul academiei Roger Hatchuel. Acesta este directorul cursului de advertising de la Central Saint Martins din Londra și autorul cărții “Helmut Krone. The Book. Graphic Design and Art Direction”, o carte remarcabilă despre art direction-ul modern.

VA URMA // Pentru detalii – ruxandra@canneslions.ro