Descrierea companiei

Teleperformance, liderul mondial pe piața serviciilor externalizate de management al experienței cu clienții, dezvoltă în parteneriat cu companii importante din diverse industrii, la nivel global, strategii referitoare la relația cu clienții acestora, folosind multiple canale de comunicare. Compania furnizează rezultate superioare prin operațiunile de suport clienți, achiziții, suport tehnic, colectare creanțe, ș. a. În 2017, aceasta a raportat venituri consolidate de 4.1 miliarde €. Grupul operează peste 171.000 stații de lucru, cu peste 223.000 de angajați în 350 centre de contact, situate în 76 de țări și deservind 160 de piețe. Acesta gestionează programe în 265 de limbi și dialecte, în numele marilor companii internaționale dintr-o mare varietate de industrii.

Misiunea Teleperformance este de a oferi o experiență remarcabilă a gestionării relației cu clientii, cu fiecare ocazie, ca urmare a pasiunii, angajamentului și a dedicației pentru excelență. În acest sens, noi creăm oportunități și valoare atât pentru angajați cât și pentru clienți, pentru comunitățile în care ne desfășurăm activitatea și pentru acționari. Valorile care ne ghidează activitatea zi de zi sunt integritate, respect, profesionalism, inovație, pasiune.

Company Description

We are the worldwide leader in outsourced omnichannel customer experience management. Teleperformance connects the biggest and most respected brands on the planet with their customers by providing customer care, technical support, customer acquisition, digital solutions, analytics, back-office and other specialized services to ensure consistently positive customer interactions. We are a team of 223,000 passionate people working in 350 sites providing outstanding customer experience from 76 countries in 265 different languages & dialects.

Teleperformance is the place where #EachInteractionMatters. Transforming passion into excellence is the core of what we do and help us define what makes our company and our people special, as they play the most important part in the ongoing success of our company. Our Romanian subsidiary started its adventure in 2004, achieving great results and transforming Teleperformance in a leader on the local market. Currently our team counts more than 1200 enthusiasts who have strong multi-lingual skills and deliver excellent results, exceeding our client’s expectations. By virtue of their commitment Teleperformance Romania has been recognized for the 6th consecutive year, as being the Best Large Call Center of the Year.

 ADRESA

Strada Mihail Sebastian, nr. 72, Bucuresti
TEL: +40 21 401 08 00
FAX: +40 21 410 10 67
EMAIL: info@teleperformance.ro
WEB: www.teleperformance.com

 CONTACT

Edmona Popescu
CEO
E-MAIL: edmona.popescu@teleperformance.com
TEL: +40 21 401 08 00

Teleperformance