Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert

București 01.02.2020 – Mediatel Data, cel mai mare furnizor autohton  de software în industria de contact center, lansează  împreună cu Claim Expert, parte din grupul VIG, Platforma de Quality Control Management, parte integrantă a soluției Omnichannel existentă.

Quality Control Management Platform este un nou modul al platformei de Gestionare Interacțiuni Nonvocale, ce oferă posibilitatea definirii unui proces de revizuire a calității serviciilor oferite clienților, prin intermediul său.

Asigurarea calității furnizate se face prin procese interne care pot fi ușor automatizate în cadrul QCMP, inserate și urmărite, reușind astfel îmbunătățirea performanției agentului, producerea de rapoarte în timp record pentru fiecare canal de contact și implicit un client mulțumit.

Folosind această platformă, calculăm “net promoter calls” (NPS), generăm tichete de verificare calitate și acordăm note conform unor criterii definite, totul într-un flux intuitiv. Această platformă conectează obiectivele companiei privind calitatea serviciilor de procese”- spune Mikolaj Ovcaric, CEO Claim Expert. “QCM ne-a facilitat apropierea față de nevoile clienților și creșterea calității serviciilor cu peste 40% în 2019”, mai adaugă CEO-ul Claim Expert.

Claim Expert GIE face parte din grupul Vienna Insurance Group, unul dintre cei mai mari asiguratori din Austria și din Centrul și  Estul Europei. Din 2009, oferă servicii de calitate pe piața din România în raportarea, constatarea și evaluarea daunelor.
Claim Expert GIE se bucură de o continuă dezvoltare și îmbunătățire a calității serviciilor oferite clienților privind avizarea dosarelor de daună și inspecția tehnică a vehiculelor asigurate ori păgubite pentru două companii românesti de asigurare ale grupului VIG: Asirom și Omniasig.

Inființată în 1996, compania Mediatel Data, cu capital 100% românesc, s-a remarcat de-a lungul timpului ca pionier al inovațiilor tehnologice în industria de call și contact center din Europa, precum și în SUA, ASIA sau America de Sud.

În ultimii ani s-a înființat o echipă de Artificial Intelligence care dezvoltă soluții dedicate domeniului în care ne desfăsurăm activitatea și am implementat servicii personalizate de NLU în domeniul bancar, utilităti sau servicii medicale, dezvoltând motoare AI privind gestionarea interacțiunilor vocale și non-vocale prin intermediul de bots avansați.

Parte a echipei multidisciplinare se regăsește acum și în Brașov, având potențial de creștere a numărului de anagajati în viitorul apropiat, aceasta venind ca răspuns la cererile în creștere din domeniu.

O parte dintre serviciile și soluțiile Mediatel Data, pe care s-au axat sunt: Omni-channel Platform for Call Center, Workforce Management, Chat Bots, Self-Service IVR, Ticketing, Email, Digitalization, Machine Learning și Automation, deservind zona de Customer Experience.

Chiscani nr 25-27, Sector 1, Bucuresti

 Traian Grozăvescu nr 9, Brașov

 Companii binecunoscute precum Claim Expert folosesc deja serviciile Mediatel Data și acest lucru ne creditează munca de peste 23 de ani de bune practici și experientă! Credem în tehnologia noastră creată și în potențialul său de a acceleră comunicarea!

 

                        www.mediatel.ro                                                                                                                                                                                www.claimexpert.ro

                      info@mediatel.ro                                                                                                                                                                             office@claimexpert.ro

                   +40 212 334 533 / +40722 744 417                                                                                                                                                       +40744 492 086                                                                                                                                             

 

Leave a Comment