Noul parteneriat global va consolida oferta de servicii oferite brandurilor cu creșteri rapide din domeniul tehnologiei, turistic și hotelier și al sănătății BUCUREȘTI, 16 august 2017 – TELUS International, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii BPO (business process outsourcing) la nivel global, a achiziționat compania Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienții, asistență […]

Read more

Call-center-ul irlandez Voxpro, care lucrează pentru americanii de la Airbnb, îşi caută viitorii angajaţi în metroul din Capitală. „Am postat afişe în circa 100 de locaţii.“ Metroul nu este singurul „canal“ pe care grupul a început recrutarea a 150 de angajaţi. Call-center-ul irlandez Voxpro, printre ai cărui principali clienţi se numără platforma americană Airbnb, prin […]

Read more

Peste 88% dintre organizații se așteaptă ca interacțiunile digitale cu clienții să depășească nivelul de interacțiuni telefonice până în 2020 sau mai devreme, iar 92% dintre acestea consideră că experiența clienților este corelată cu veniturile. Doar 29% dintre acestea sunt încrezătoare că pot oferi experiențe clienților cu ajutorul mai multor tipuri de canale, potrivit unui […]

Read more

Academie, colegiu, universitate Competence Call Center, una dintre principalele companii de Business Process Outsour­cing din Europa, care este prezentă și în România (în București și în Brașov), a creat un program de instruire și educație internă, Campusul CCC, care oferă o abordare de învățare mixtă odată cu oportunități de formare, cu accent pe implementarea cu succes […]

Read more

O companie de curierat a introdus o serie de  sisteme de operare interna care elimină eroarea umană, reduc la minimum probabilitatea ca pachetul să nu ajungă la destinaţie și eficientizează la maximum perioada de livrare.   Acest lucru este posibil pentru că Urgent Cargus, una din cele mai mari companii de pe piața de curierat […]

Read more