Apa Nova București a inaugurat, ieri, noul său ‘Centru Relații Clienti’, în clădirea Euro Tower, care va fi deschis publicului începând de săptămâna viitoare. Centrul este dezvoltat după conceptul “one stop shop”, fapt care, potrivit companiei, va face posibilă reducerea la jumătate a timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările clienților, informeaza Profit.ro. „Centrul […]

Read more

Oracle OpenWorld, San Francisco — Oracle a anunţat o semnificativă actualizare în cadrul Oracle Mobile Cloud, ce prevede funcţii de chatbot inteligent alimentat cu inteligență artificială (AI). Prin extinderea portofoliului mobil de top al Platformei Oracle Cloud, noile funcții oferă organizațiilor o platformă cu multiple canale, analize aprofundate, ce pot uni experiențele utilizatorilor prin intermediul boților, al aplicațiilor […]

Read more

Inteligența artificială a devenit din ce în ce mai dezvoltată, deja experimente de roboți pentru relațiile cu clienții sunt un succes în zona bancară sau financiară, dar fără a afecta direct personalul uman. Acest lucru pare sa se schimbe în viitor, în special în call-center, confirmând grijile experților în resurse umane care spun că în […]

Read more