Bogdan Bărbieru (E-Value International) a câștigat titlul de Best Call Center Manager în cadrul celei de-a 10-a ediții a Romanian Contact Center Awards. El ne împărtășește drumul parcurs și recomandările sale pentru cei ce vor să calce pe urmele lui. Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact […]

Read more

 Optima, compania de outsourcing cu capital majoritar românesc a înregistrat o creștere financiară de 44% în primele 6 luni ale lui 2018 față de aceeași perioadă a anului trecut. „Primul semestru din 2018 a însemnat pentru Optima o perioadă de creştere organică, în care ne-am concentrat foarte mult pe eficientizare. În prezent, beneficiem de investițiile […]

Read more

    Optima, compania de outsourcing cu capital majoritar românesc, a raportat o creștere financiară de 50% în primele 3 luni ale lui 2018, față de aceeași perioadă a anului trecut „Deși în fiecare an am înregistrat majorări consistente ale business-ului, nivelul creșterii din acest an este o premieră. Primul trimestru din 2018 a însemnat […]

Read more

Miercuri, 13 iunie 2018, Competence Call Center prezintă a 21-a Convenție CCC la Studio 44 din Viena. Pe tema „The next dimension of Customer Experience: How innovation enables excellent customer service“, companii internaționale vor prezenta exemple remarcabile de customer service. Ca în fiecare an, conferința va facilita un networking interesant celor peste 150 de experți în […]

Read more

Contact Center Magazine și Marketing Insiders Group sunt parteneri ai conferinței HR GDPR Distractions 2018! Vino pe 10 mai la Athenee Palace Hilton Bucharest Hotel și află tot ce trebuie să știi despre noile reglementări pe care le aduce GDPR în procesul de recrutare: răspunsurile care îți lipsesc validările de care ai nevoie studii de caz […]

Read more

Carrefour România aduce inovația în recrutare și lansează primul chatbot în retailul din România, disponibil 24/24 prin aplicația Facebook Messenger. Parte din campaniile de brand de angajator „Lumea Carrefour”, noua opțiune este cea mai recentă inovație Carrefour pentru recrutarea în mediul online și are trei secțiuni – Cariere, Magazine și Sesizări. ChatBot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea […]

Read more

Primăria din Cluj-Napoca va soluționa problemele cetățenilor apelând la roboți. Primul funcționar public robot va începe lucrul la 15 aprilie. Robotul a fost botezat Antonia și va prelua din sarcinile pe care acum le efectuează personalul uman potrivit  Europa FM. Robotul Antonia va interacționa cu publicul și va avea o locație deschisă 24 de ore […]

Read more