Apa Nova București a inaugurat, ieri, noul său ‘Centru Relații Clienti’, în clădirea Euro Tower, care va fi deschis publicului începând de săptămâna viitoare. Centrul este dezvoltat după conceptul “one stop shop”, fapt care, potrivit companiei, va face posibilă reducerea la jumătate a timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările clienților, informeaza Profit.ro. „Centrul […]

Read more

Oracle OpenWorld, San Francisco — Oracle a anunţat o semnificativă actualizare în cadrul Oracle Mobile Cloud, ce prevede funcţii de chatbot inteligent alimentat cu inteligență artificială (AI). Prin extinderea portofoliului mobil de top al Platformei Oracle Cloud, noile funcții oferă organizațiilor o platformă cu multiple canale, analize aprofundate, ce pot uni experiențele utilizatorilor prin intermediul boților, al aplicațiilor […]

Read more

Inteligența artificială a devenit din ce în ce mai dezvoltată, deja experimente de roboți pentru relațiile cu clienții sunt un succes în zona bancară sau financiară, dar fără a afecta direct personalul uman. Acest lucru pare sa se schimbe în viitor, în special în call-center, confirmând grijile experților în resurse umane care spun că în […]

Read more

Noul parteneriat global va consolida oferta de servicii oferite brandurilor cu creșteri rapide din domeniul tehnologiei, turistic și hotelier și al sănătății BUCUREȘTI, 16 august 2017 – TELUS International, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii BPO (business process outsourcing) la nivel global, a achiziționat compania Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienții, asistență […]

Read more

Call-center-ul irlandez Voxpro, care lucrează pentru americanii de la Airbnb, îşi caută viitorii angajaţi în metroul din Capitală. „Am postat afişe în circa 100 de locaţii.“ Metroul nu este singurul „canal“ pe care grupul a început recrutarea a 150 de angajaţi. Call-center-ul irlandez Voxpro, printre ai cărui principali clienţi se numără platforma americană Airbnb, prin […]

Read more

Peste 88% dintre organizații se așteaptă ca interacțiunile digitale cu clienții să depășească nivelul de interacțiuni telefonice până în 2020 sau mai devreme, iar 92% dintre acestea consideră că experiența clienților este corelată cu veniturile. Doar 29% dintre acestea sunt încrezătoare că pot oferi experiențe clienților cu ajutorul mai multor tipuri de canale, potrivit unui […]

Read more