Noul parteneriat global va consolida oferta de servicii oferite brandurilor cu creșteri rapide din domeniul tehnologiei, turistic și hotelier și al sănătății BUCUREȘTI, 16 august 2017 – TELUS International, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii BPO (business process outsourcing) la nivel global, a achiziționat compania Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienții, asistență […]

Read more

Call-center-ul irlandez Voxpro, care lucrează pentru americanii de la Airbnb, îşi caută viitorii angajaţi în metroul din Capitală. „Am postat afişe în circa 100 de locaţii.“ Metroul nu este singurul „canal“ pe care grupul a început recrutarea a 150 de angajaţi. Call-center-ul irlandez Voxpro, printre ai cărui principali clienţi se numără platforma americană Airbnb, prin […]

Read more

Peste 88% dintre organizații se așteaptă ca interacțiunile digitale cu clienții să depășească nivelul de interacțiuni telefonice până în 2020 sau mai devreme, iar 92% dintre acestea consideră că experiența clienților este corelată cu veniturile. Doar 29% dintre acestea sunt încrezătoare că pot oferi experiențe clienților cu ajutorul mai multor tipuri de canale, potrivit unui […]

Read more

Academie, colegiu, universitate Competence Call Center, una dintre principalele companii de Business Process Outsour­cing din Europa, care este prezentă și în România (în București și în Brașov), a creat un program de instruire și educație internă, Campusul CCC, care oferă o abordare de învățare mixtă odată cu oportunități de formare, cu accent pe implementarea cu succes […]

Read more

O companie de curierat a introdus o serie de  sisteme de operare interna care elimină eroarea umană, reduc la minimum probabilitatea ca pachetul să nu ajungă la destinaţie și eficientizează la maximum perioada de livrare.   Acest lucru este posibil pentru că Urgent Cargus, una din cele mai mari companii de pe piața de curierat […]

Read more

Avangate (în curând 2Checkout), compania software cu rădăcini românești care a achiziționat recent procesatorul global de plăți 2Checkout, va angaja în următoarele două luni 45 de specialiști pentru sediul din România. Cele mai multe poziții vizează tineri profesioniști care doresc să se specializeze în activități precum analiza de risc și gestionarea sistemelor anti-fraudă pentru comenzile […]

Read more

sursa: http://www.livepr.ro Comdata Group își continuă expansiunea în Europa, finalizând cea mai mare afacere de la achiziția The Carlyle Group din Decembrie 2015. Milano, 9 iunie 2017 – Comdata Group, lider internațional în furnizarea de servicii de CRM Business Process Outsourcing, a intrat în negocieri exclusive pentru a achiziționa de la Izium Group acțiunile deținute în […]

Read more

Începând de astăzi, Telekom lansează un nou număr unic de apel pentru clienții business – 1921. Acesta va înlocui numărul 1234, 021/404.1234 și 0766.12.1234. Numărul este apelabil din toate rețelele, cu tarif normal și gratuit din Telekom Romania.

Read more