Angajaţi români pregătiţi ca în sistemul universitar - Contact Center Magazine

Angajaţi români pregătiţi ca în sistemul universitar

iulie 6, 2017 Contact Center Magazine Comments Off

Academie, colegiu, universitate

Competence Call Center, una dintre principalele companii de Business Process Outsour­cing din Europa, care este prezentă și în România (în București și în Brașov), a creat un program de instruire și educație internă, Campusul CCC, care oferă o abordare de învățare mixtă odată cu oportunități de formare, cu accent pe implementarea cu succes a cunoștințelor în viața profesională de zi cu zi.

Campusul CCC este împărțit pe trei categorii: academie, colegiu și universitate. Academia Competence este destinată tuturor angajaților companiei și include cursuri care se concentrează pe competența profesională și de comunicare a angajaților. Mai mult, diferite activități sunt oferite în afara programului de lucru.

Colegiul Competence este dedicat asistării angajaților care lucrează în calitate de consultanți pentru clienți și trec la funcții superioare, manageriale. Colegiul își propune, de asemenea, să ajute persoanele care nu au experiență în call-center să se integreze cu succes în mediul profesional al acestuia.

Universitatea Competence se adresează managerilor echipelor operaționale și angajaților din echipele de suport. În plus față de instruirile interne, participanții beneficiază de formări asigurate de furnizori externi, pe subiecte dedicate, pentru a răspunde pe termen lung cerințelor în schimbare din industrie.

Sursa: www.cariereonline.ro

Author