Competence Call Center, una dintre principalele companii de Business Process Outsourcing din Europa, care este prezentă și în România (în București și în Brașov), a creat un program de instruire și educație internă, Campusul CCC, care oferă o abordare de învățare mixtă odată cu oportunități de formare, cu accent pe implementarea cu succes a cunoștințelor în viața profesională de zi cu zi.
Campusul CCC este împărțit pe trei categorii: academie, colegiu și universitate. Academia Competence este destinată tuturor angajaților companiei și include cursuri care se concentrează pe competența profesională și de comunicare a angajaților. Mai mult, diferite activități sunt oferite în afara programului de lucru.
Colegiul Competence este dedicat asistării angajaților care lucrează în calitate de consultanți pentru clienți și trec la funcții superioare, manageriale. Colegiul își propune, de asemenea, să ajute persoanele care nu au experiență în call-center să se integreze cu succes în mediul profesional al acestuia.
Universitatea Competence se adresează managerilor echipelor operaționale și angajaților din echipele de suport. În plus față de instruirile interne, participanții beneficiază de formări asigurate de furnizori externi, pe subiecte dedicate, pentru a răspunde pe termen lung cerințelor în schimbare din industrie.
Angajaţi români pregătiţi ca în sistemul universitar
Academie, colegiu, universitate
Competence Call Center, una dintre principalele companii de Business Process Outsourcing din Europa, care este prezentă și în România (în București și în Brașov), a creat un program de instruire și educație internă, Campusul CCC, care oferă o abordare de învățare mixtă odată cu oportunități de formare, cu accent pe implementarea cu succes a cunoștințelor în viața profesională de zi cu zi.
Campusul CCC este împărțit pe trei categorii: academie, colegiu și universitate. Academia Competence este destinată tuturor angajaților companiei și include cursuri care se concentrează pe competența profesională și de comunicare a angajaților. Mai mult, diferite activități sunt oferite în afara programului de lucru.
Colegiul Competence este dedicat asistării angajaților care lucrează în calitate de consultanți pentru clienți și trec la funcții superioare, manageriale. Colegiul își propune, de asemenea, să ajute persoanele care nu au experiență în call-center să se integreze cu succes în mediul profesional al acestuia.
Universitatea Competence se adresează managerilor echipelor operaționale și angajaților din echipele de suport. În plus față de instruirile interne, participanții beneficiază de formări asigurate de furnizori externi, pe subiecte dedicate, pentru a răspunde pe termen lung cerințelor în schimbare din industrie.
Sursa: www.cariereonline.ro
Author
Recent Posts
CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Romanian AI Days
septembrie 25, 2024Categories