În lumea dinamică și mereu în schimbare a contact centerelor, sănătatea mentală și bunăstarea angajaților sunt aspecte esențiale pentru menținerea unui mediu de lucru productiv și echilibrat. Pentru a înțelege mai bine provocările
Seria de interviuri cu membrii juriului de la Romanian Contact Center Awards 2024 continuă cu Andreea Szilagyi, Leadership Coach, Consilier de Carieră și Lector Universitar la Universitatea Politehnică București. Andreea ne-a oferit multe
Marketing Insiders Group a organizat cea de-a 15 a ediție a celei mai importante competiții de customer experience din România, Romanian Contact Center Awards. Ceremonia de decernare a avut loc, joi, 16 mai
Marketing Insiders Group aduce în prim plan provocări și soluții ale industriei europene de customer experience în era roboților - la cea de-a 19 a ediție a „Customer Care Conference & Expo”, în
Today we celebrate CX Day - a day dedicated to recognizing the value of customer experience and all the people who make it happen. At the same time, it’s a valuable moment to
Dincolo de performanța de Customer Service, 74% din clienți pun mare preț pe interacțiunile cu brandul, iar loialitatea lor este direct influențată de factori precum: impactul asupra mediului și alinierea cu valorile personale
Zilele Inteligenței Artificiale în România - o inițiativă pentru sprijinirea cercetării și dezvoltării Inteligenței Artificiale în RomâniaBucurești, 26-27 Septembrie 2024 – A cincea ediție a Zilelor Inteligenței Artificiale în România va avea loc
În era digitalizării rapide și a inteligenței artificiale (AI), experiența clienților în cadrul contact centerelor a devenit un punct central în menținerea unei relații de lungă durată între branduri și consumatori. În timp
Mediatel Data a fost recunoscută cu prestigiosul premiu „Conversational AI Excellence Award 2024” pentru soluția sa avansată de voicebot. Acest premiu subliniază angajamentul companiei de a livra soluții inovatoare, bazate pe inteligența artificială
Dacă angajații tăi sunt nefericiți, clienții tăi vor fi și ei. Sună dur? Poate. Dar adevărul este că experiența angajaților (EX) și experiența clienților (CX) sunt strâns legate. Ignorând fericirea și bunăstarea angajaților