De vorbă cu Cătălin Mușat, în prezent Supervisor @Teleperformance România, câștigătorul premiului Best Contact Center Agent în cadrul Romanian Contact Center Awards 2017
Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact Center Awards?
În primul rând pozitivitatea: a avea o mentalitate pozitivă te ajută să privești orice problemă ca o oportunitate de a evolua, fără a fi afectat în mod negativ de consecințe. În al doilea rând: ambiția. Ca în orice profesie, ambiția de a progresa și de a accepta critici și sfaturi sunt cele determinante în evoluția profesională a oricăruia. Am avut norocul de a avea în jurul meu oameni care au știut să mă sfătuiască și să mă critice când a fost nevoie, datorită lor sunt persoana de azi.
Să ne întoarcem în timp: Cătălin la vârsta de 10 ani. Ce fel de copil erai, ce speranțe aveai? Ce îți doreai să devii atunci? Ai reușit să îți îndeplinești visele?
La vârsta de 10 ani, visul meu era să devin avocat: mai târziu însă mi-am dat seama că iubesc să lucrez cu oamenii, motiv pentru care m-am orientat către psihologie. Visul de ajuta și a lucra cu oamenii a devenit realitate în momentul în care am pășit în Teleperformance: fie clienți, fie colegi, sunt înconjurat zi de zi de noi provocări și interacțiuni.
3 lucruri pe care le-ai învățat de la familia ta
Respectul pentru tot ceea ce mă înconjoară, determinarea de a lupta pentru ceea ce eu cred că este corect, optimismul chiar și în cele mai ‘negre’ situații.
Harta carierei: de unde ai pornit și unde ai ajuns, care a fost primul tău job?
Primul meu job a fost într-o firmă care se ocupa de organizare de evenimente: mă ocupam, în principal, de securitate. După această scurtă experiență, am ajuns în România unde m-am angajat ca agent pe un proiect de collection. În prezent fac parte din frumoasa echipă Teleperformance.
Cum s-a schimbat viața ta după câștigarea acestui premiu?
Câștigarea premiului m-a responsabilizat: m-a făcut să înțeleg că, indiferent de poziția ocupată, fiecare membru e vital pentru funcționarea unui colectiv și fiecare membru este apreciat indiferent de nivelul profesional.
Cum arată o zi din viața ta? (personală și profesională)
În fiecare dimineață câinele meu se ocupă de partea cu trezitul: întotdeauna găsește o modalitate nouă de a mă da jos din pat. Continuă cu o plimbare scurtă prin parc, o scurtă vizită înapoi acasă pentru un duș rapid și micul dejun. Urmează o oră cel puțin de luptă corp-la-corp prin diferite mijloace de transport, după care reușesc, în sfârșit, să ajung la sediul firmei. Aici, îmi petrec majoritatea timpului alături de a doua mea familie. După muncă, urmează partea a doua a luptei cu mijloacele de transport, după care, încă o plimbare prin parc alături de cățelușă.
Explică-i unei persoane de 70 de ani ce presupune job-ul tău
Îmi ajut colegii să evolueze zi de zi, să își atingă obiectivele profesionale și să își îndeplinească sarcinile cu zâmbetul pe buze.
Sloganul/motto-ul tău în viață
“If life gives you lemons, make a lemonade.”
5 valori care te definesc
Corectitudine, respect, punctualitate, disponibilitate și altruism.
Ce hobby-uri ai, ce te relaxează/deconectează?
În decursul anilor, hobby-ul ce m-a ajutat a fost și este în continuare gaming-ul. Pe lângă asta, recent, plimbatul cu câinele mă ajută cel mai mult să mă relaxez.
Dacă ar trebui să faci altceva pentru o zi, ce job ai alege?
Mi-ar face o deosebită plăcere să fiu, chiar și pentru o zi, un medic: sunt de părere că emoțiile prin care trece zi de zi un medic sunt de nedescris și incomparabile cu orice alt job.
Modele personale și profesionale: cine te inspiră și de ce?
Nu am un model anume, încerc să mă inspir din caracterul tatălui meu atât pe plan profesional cât și pe plan personal. E tipul de om care nu se dă la o parte de la niciun fel de obstacol, care luptă pentru principiile lui și știe să accepte o critică sau un sfat venit de la oricine.
Ce înseamnă succesul pentru tine?
Succesul, din punctul meu de vedere, este posibilitatea de a face ceea ce îți place zi de zi, posibilitatea de a da tot ce ai mai bun de oferit și de a schimba în bine ziua cuiva. Pentru mine, chiar și un simplu zâmbet pe stradă oferit unui necunoscut care îți răspunde la rândul lui este un succes greu de egalat!
Romanian Contact Center Awards, primul eveniment de acest tip din România, organizat de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.
Cătălin Mușat, Teleperformance România – Best Contact Center Agent
De vorbă cu Cătălin Mușat, în prezent Supervisor @Teleperformance România, câștigătorul premiului Best Contact Center Agent în cadrul Romanian Contact Center Awards 2017
La vârsta de 10 ani, visul meu era să devin avocat: mai târziu însă mi-am dat seama că iubesc să lucrez cu oamenii, motiv pentru care m-am orientat către psihologie. Visul de ajuta și a lucra cu oamenii a devenit realitate în momentul în care am pășit în Teleperformance: fie clienți, fie colegi, sunt înconjurat zi de zi de noi provocări și interacțiuni.
Respectul pentru tot ceea ce mă înconjoară, determinarea de a lupta pentru ceea ce eu cred că este corect, optimismul chiar și în cele mai ‘negre’ situații.
Primul meu job a fost într-o firmă care se ocupa de organizare de evenimente: mă ocupam, în principal, de securitate. După această scurtă experiență, am ajuns în România unde m-am angajat ca agent pe un proiect de collection. În prezent fac parte din frumoasa echipă Teleperformance.
Câștigarea premiului m-a responsabilizat: m-a făcut să înțeleg că, indiferent de poziția ocupată, fiecare membru e vital pentru funcționarea unui colectiv și fiecare membru este apreciat indiferent de nivelul profesional.
În fiecare dimineață câinele meu se ocupă de partea cu trezitul: întotdeauna găsește o modalitate nouă de a mă da jos din pat. Continuă cu o plimbare scurtă prin parc, o scurtă vizită înapoi acasă pentru un duș rapid și micul dejun. Urmează o oră cel puțin de luptă corp-la-corp prin diferite mijloace de transport, după care reușesc, în sfârșit, să ajung la sediul firmei. Aici, îmi petrec majoritatea timpului alături de a doua mea familie. După muncă, urmează partea a doua a luptei cu mijloacele de transport, după care, încă o plimbare prin parc alături de cățelușă.
Îmi ajut colegii să evolueze zi de zi, să își atingă obiectivele profesionale și să își îndeplinească sarcinile cu zâmbetul pe buze.
“If life gives you lemons, make a lemonade.”
Corectitudine, respect, punctualitate, disponibilitate și altruism.
În decursul anilor, hobby-ul ce m-a ajutat a fost și este în continuare gaming-ul. Pe lângă asta, recent, plimbatul cu câinele mă ajută cel mai mult să mă relaxez.
Mi-ar face o deosebită plăcere să fiu, chiar și pentru o zi, un medic: sunt de părere că emoțiile prin care trece zi de zi un medic sunt de nedescris și incomparabile cu orice alt job.
Nu am un model anume, încerc să mă inspir din caracterul tatălui meu atât pe plan profesional cât și pe plan personal. E tipul de om care nu se dă la o parte de la niciun fel de obstacol, care luptă pentru principiile lui și știe să accepte o critică sau un sfat venit de la oricine.
Succesul, din punctul meu de vedere, este posibilitatea de a face ceea ce îți place zi de zi, posibilitatea de a da tot ce ai mai bun de oferit și de a schimba în bine ziua cuiva. Pentru mine, chiar și un simplu zâmbet pe stradă oferit unui necunoscut care îți răspunde la rândul lui este un succes greu de egalat!
Despre Romanian Contact Center Awards:
Romanian Contact Center Awards, primul eveniment de acest tip din România, organizat de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.
Author
View all posts
Recent Posts
Prima Soluție Hibrid de Telemedicină din Lume va fi Disponibilă în România începând cu 2023
noiembrie 17, 2022La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.
martie 2, 2020Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert
martie 2, 2020Categories