Customer Care HUB, parte din Customer Care Conference-cea mai influentă platformă educativă și de networking din sectorul de relații cu clienții din România și cea mai mare conferință de acest tip din Europa de Est, a ajuns pentru cea de-a doua ediție la Iași, pe 22 februarie 2018, în spațiul de evenimente Ideo – Centrul de Sprijinire și Dezvoltare a Afacerilor.
Evenimentul, organizat de Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, a facilitat discuțiile celor peste 50 de participanți, specialiștii provenind din industrii precum: software, soluții contact center, telecom, servicii, bănci, soluții monitorizare, oil & gas, retail.
Prezentările au făcut referire la influența inteligenței artificiale asupra tehnologiilor utilizate în contact centere, impactul asupra calității în interacțiunea cu clienții, gestionarea Big Data și a previziunilor de business.
Concluzia dezbaterilor o reprezintă beneficiul colaborării dintre oamenii și inteligența artificială, cea din urmă fiind capabilă să identifice mult mai rapid anumite șabloane comportamentale, pe care să le interpreteze, rezultatele interpretărilor fiind apoi prelucrate de oameni pentru crearea de soluții care să îmbunătățească calitatea vieții.
Domeniul customer care implementează cu succes variante de inteligența artificială care să rezolve cerințele simple ale clienților, având ca avantaje directe scăderea timpului de răspuns și eficientizarea costurilor.
Unificarea canalelor de comunicare, cu ajutorul inteligenței artificiale, constituie, în prezent, unul dintre principalele obiective ale brandurilor, care își propun astfel să ofere experiențe unice și memorabile clienților.
Speakerii celei de-a doua ediții a evinmentului au fost:
– Simona Botner, Project Manager, Mediatel
– Vlad Iliescu, Technical Director, Maxcode
– Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior analyst la Bitdefender
– Aga Zarzycka, Customer Experience Business Development & Strategic Leader, Central & East Europe, Oracle
– Oana Radu, Trainer, Speaker și Consilier în carieră
Evenimentul a fost moderat de către Oana Radu.
Customer Care HUB Iași 2018 a fost susținută de următorii parteneri:
Plantronics prin ABN Systems Internațional – Platinum Partner
Mediatel Data și Asseco – Gold Partners
Oracle – Strategic Partner
Tester Group și Caby-Logistic Partners
Promo Partners: Aeroportul din Iași, Beaglecat, Maxcode
Media partners: Ziarul de Iași, TeleM, Jurnalul de Afaceri, MoodMag
Postări și fotografii din timpul evenimentului sunt disponibile aici:
https://www.facebook.com/ConferenceArena/
Informații despre conferință, oportunități de parteneriere cu evenimentele din seria Customer Care și condiții de participare la acestea puteți obține de la:
Despre Conference Arena, parte din Marketing Insiders Group
Customer Care Conference & Expo | Contact Center Awards | Design Thinking Forum | European BPO Forum | Customer Experience Forum | Enlightening
Alegeți să evoluați în ritmul comunităților de business prin intermediul experților dedicați ai Conference Arena. Dezvoltăm și punem în aplicare în permanență noi soluții pentru conferințe locale și internaționale în multiple domenii de business: customer care, customer experience, customer care technology, debt collection & credit risk, fraud management, innovation, mobile advertising etc.
Inteligența Artificială duce Contact Center-ul la nivelul următor
Customer Care HUB, parte din Customer Care Conference-cea mai influentă platformă educativă și de networking din sectorul de relații cu clienții din România și cea mai mare conferință de acest tip din Europa de Est, a ajuns pentru cea de-a doua ediție la Iași, pe 22 februarie 2018, în spațiul de evenimente Ideo – Centrul de Sprijinire și Dezvoltare a Afacerilor.
Evenimentul, organizat de Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, a facilitat discuțiile celor peste 50 de participanți, specialiștii provenind din industrii precum: software, soluții contact center, telecom, servicii, bănci, soluții monitorizare, oil & gas, retail.
Prezentările au făcut referire la influența inteligenței artificiale asupra tehnologiilor utilizate în contact centere, impactul asupra calității în interacțiunea cu clienții, gestionarea Big Data și a previziunilor de business.
Concluzia dezbaterilor o reprezintă beneficiul colaborării dintre oamenii și inteligența artificială, cea din urmă fiind capabilă să identifice mult mai rapid anumite șabloane comportamentale, pe care să le interpreteze, rezultatele interpretărilor fiind apoi prelucrate de oameni pentru crearea de soluții care să îmbunătățească calitatea vieții.
Domeniul customer care implementează cu succes variante de inteligența artificială care să rezolve cerințele simple ale clienților, având ca avantaje directe scăderea timpului de răspuns și eficientizarea costurilor.
Unificarea canalelor de comunicare, cu ajutorul inteligenței artificiale, constituie, în prezent, unul dintre principalele obiective ale brandurilor, care își propun astfel să ofere experiențe unice și memorabile clienților.
Speakerii celei de-a doua ediții a evinmentului au fost:
– Simona Botner, Project Manager, Mediatel
– Vlad Iliescu, Technical Director, Maxcode
– Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior analyst la Bitdefender
– Aga Zarzycka, Customer Experience Business Development & Strategic Leader, Central & East Europe, Oracle
– Oana Radu, Trainer, Speaker și Consilier în carieră
Evenimentul a fost moderat de către Oana Radu.
Customer Care HUB Iași 2018 a fost susținută de următorii parteneri:
Plantronics prin ABN Systems Internațional – Platinum Partner
Mediatel Data și Asseco – Gold Partners
Oracle – Strategic Partner
Tester Group și Caby-Logistic Partners
Promo Partners: Aeroportul din Iași, Beaglecat, Maxcode
Media partners: Ziarul de Iași, TeleM, Jurnalul de Afaceri, MoodMag
Postări și fotografii din timpul evenimentului sunt disponibile aici:
https://www.facebook.com/ConferenceArena/
Informații despre conferință, oportunități de parteneriere cu evenimentele din seria Customer Care și condiții de participare la acestea puteți obține de la:
LAURA GALOȘ | Project Manager | Email: laura.galoș@conference-arena.com | Mobil: 0723 833 333
Despre Conference Arena, parte din Marketing Insiders Group
Customer Care Conference & Expo | Contact Center Awards | Design Thinking Forum | European BPO Forum | Customer Experience Forum | Enlightening
Alegeți să evoluați în ritmul comunităților de business prin intermediul experților dedicați ai Conference Arena. Dezvoltăm și punem în aplicare în permanență noi soluții pentru conferințe locale și internaționale în multiple domenii de business: customer care, customer experience, customer care technology, debt collection & credit risk, fraud management, innovation, mobile advertising etc.
Aflați mai multe vizitând:
http://www.conference-arena.com/
Str Popa Savu 77, 011432, Sector 1, București
Telefon: +40 21 411 44 20
Author
Recent Posts
CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Romanian AI Days
septembrie 25, 2024Categories