Ovidiu Pungă – Best Telesales Agent - Contact Center Magazine

Ovidiu Pungă – Best Telesales Agent

august 18, 2017 Contact Center Magazine Comments Off

De vorbă cu Ovidiu Pungă, Inside Sales Services Representative @Schneider Electric România, câștigătorul premiului ”Best Telesales Agent”, în cadrul Romanian Contact Center Awards 2017

  1. Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact Center Awards?

Principalele atribute au fost o gândire liberă și fără inhibiții, care mi-au permis să mă simt în largul meu în timpul interviului. Pe de altă parte, sunt o persoană sinceră și care comunică ușor cu ceilalți.

  1. Să ne întoarcem în timp: Ovidiu la vârsta de 10 ani. Ce fel de copil erai, ce speranțe aveai? Ce îți doreai să devii atunci? Ai reușit să îți îndeplinești visele?

La vârsta de 10 ani eram un copil plin de energie, cu gândul la joacă și la prieteni. Îmi plăceau școala și distracția. Am avut o copilărie foarte frumoasă și nu am dus lipsă de nimic, ceea ce se datorează bineînțeles părinților mei.

În familia mea am fost mezinul și cel mai alintat.

  1. 3 lucruri pe care le-ai învățat de la familia ta.

Respect față de oameni, iubire și încredere în sine.

  1. Harta carierei: de unde ai pornit și unde ai ajuns, care a fost primul tău job?

Am pornit de la vânzare de încălțăminte și articole textile în Paris (după liceu), apoi am continuat studiile și am avut multe joburi în vânzări. La Schneider Electric, pe baza experienței acumulate în vânzări și comunicare, am obținut o poziție de dezvoltator de business pe Belgia și Franța.

  1. Cum s-a schimbat viața ta după câștigarea acestui premiu?

Nu era un obiectiv să caștig acest premiu. Prin urmare, viața nu mi s-a schimbat. Am simțit doar mândrie și o marcă de recunoștință pentru munca mea din partea celorlalți.

  1. Cum arată o zi din viața ta? (personală și profesională)

Pe plan profesional sunt satisfăcut atunci când îmi ating obiectivele fixate și obțin ceea ce mi-am propus. Orele de muncă trec repede și după program ajung acasă unde mă implic în viața familială. Ies în parc sau organizez activități pentru cei doi copii. Mă văd cu prietenii seara, după ce adorm copiii și, în general, îmi place să citesc o carte sau să urmăresc un serial.

  1. Explică-i unei persoane de 70 de ani ce presupune job-ul tău.

I-am explicat tatălui meu care are 90 de ani și a înțeles. Un mod simplu de a analiza  munca mea la birou este următoarea: contactez telefonic sau electronic clienți existenți din baza de date Schneider Electric cu scopul de a vinde servicii sau aparatură electrică. Munca mea permite dezvoltarea relațiilor cu clienții noi sau mai vechi, ceea ce aduce venituri suplimentare departamentului de vânzări din Franța și Belgia.

  1. Sloganul/motto-ul tău în viață

Evită oamenii slabi pentru că pe termen lung te trag în jos.

  1. 5 valori care te definesc

Integritate, Perseverență, Entuziasm, Calm, Spontaneitate.

  1. Ce hobby-uri ai, ce te relaxează/deconectează?

Să mă ocup de copiii mei și să organizez excursii, o seară cu prietenii, un film la cinema, o carte.

  1. Dacă ar trebui să faci altceva pentru o zi, ce job ai alege?

Diplomat într-o țară din Africa sau din Asia.

  1. Modele personale și profesionale: cine te inspiră și de ce.

Unicul meu model este tatăl meu. El este o persoană care mi-a dăruit tot ce se poate, educație și bunăstare materială. A fost un om de afaceri și diplomat recunoscut care a călătorit prin zeci de țări. Un om integru și drept, organizat, înțelept și un tată excepțional.

  1. Ce înseamnă succesul pentru tine?

Succesul este să ai o viață care te satisface, liniște interioară, material să nu duci lipsă de nimic și o familie frumoasă. Le am pe toate și sunt convins că există loc și de mai bine. Sunt nerăbdător să văd ce-mi rezervă viitorul. 

 

 

Despre Romanian Contact Center Awards:

Romanian Contact Center Awards, primul eveniment de acest tip din România, organizat de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.

Author