DE VORBĂ CU ROXANA CEAUȘU, CONTACT CENTER SUPERVISOR @URGENT CARGUS, CÂȘTIGĂTOAREA PREMIULUI ”BEST CONTACT CENTER TEAM MANAGER” ÎN CADRUL ROMANIAN CONTACT CENTER AWARDS 2018
1. Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact Center Awards?
Pozitivismul, energia, pasiunea și dorința de a face lucrurile cât mai bine.
2. Să ne întoarcem în timp: Roxana la vârsta de 10 ani. Ce fel de copil erai, ce speranțe aveai? Ce îți doreai să devii atunci? Ai reușit să îți îndeplinești visele?
La vârsta de 10 ani eram un copil timid, dar în același timp curios, plin de energie și dornic să afle întotdeauna răspunsul la întrebarea “de ce”. Copil fiind îmi doream să devin procuror pentru că voiam să ajut oamenii. Acum am ajuns ceea ce am visat, un “procuror” în Customer Service- ajut oameni atât intern cât și extern.
3. 3 lucruri pe care le-ai învățat de la familia ta.
Să lupt pentru ceea ce îmi doresc.
Determinarea de a duce lucrurile la bun sfârșit.
Să nu uit că de la fiecare persoană pot învăța ceva.
4. Harta carierei: de unde ai pornit și unde ai ajuns, care a fost primul tău job, cum ai devenit Manager la Urgent Cargus?
Am început să lucrez în timpul facultății când am făcut chestionare door to door, pentru că asta îmi permitea programul de atunci. După ce am absolvit Facultatea de Geografie din cadrul Universității din București mi-am dorit să devin profesoară de geografie, dar nu a fost să fie.
Odată cu începerea masterului am ales Urgent Cargus. Dacă inițial a fost doar un job pentru a mă ajuta la finalizarea studiilor…a devenit a doua familie. Am început pe o poziție entry level, mai exact advisor Contact Center. Implicarea, pasiunea dar și dorința de a evolua m-au recomandat apoi pentru poziția de Tranier tot în departamentul de Customer Service. Această poziție a reprezentat o șansă să îmi îndeplinesc visul meu din facultate, acela de a fi “profesoară”, de a influența și ajuta oamenii. Anii au trecut și profesionalisimul, experiența acumulată pe parcursul anilor, pasiunea dar și energia pe care o am au creat din mine candidatul ideal pentru poziția de Team Manager. Așadar după 5 ani am învățat și încă mai învăț cum să ajut… și nu o să mă dezvăț.
5. Te ajută să te dezvolți un job în industria call center? Cum?
Da. Un job în call center îți oferă un bagaj de cunoștințe ce te ajută atât la dezvoltarea personală cât și la cea profesională. Îți oferă oportunități de dezvoltare spre domenii că vânzări, marketing sau alte departamente în care comunicarea este un “must”.
6. Ce înseamnă pentru tine un angajat bun?
Un angajat bun este un om responsabil, dornic să învețe și să se autodepășească, are inițiativă și este capabil să își asume fiecare decizie pe care o ia.
7. Ce metode/strategii aplici pentru a menține entuziasmul, implicarea și determinarea echipei tale?
Cred într-un leadership situațional și natural adaptat pentru fiecare membru în parte. De asemenea, consider că eu trebuie să fiu un exemplu prin faptul că îmi îndeplinesc atribuțiile cu seriozitate și într-un mod organizat, ofer respect, încredere, sunt comunicativă și deschisă cu oamenii, iar membrii echipei mele nu fac altceva decât să întoarcă aceste caracteristici.
Este foarte important modul de gestionare a situațiilor de zi cu zi astfel încât spriritul de echipă să fie unul de unitate și dorința de a fi cei mai buni.
8. Cum arată o zi din viața ta? (personală și profesională)
Plină, dar în același timp fericită. Consider că atâta timp cât ai pasiune pentru tot ceea ce faci și îți place nu are cum să fie altfel. Conștientizez că s-a terminat ziua abia seara, târziu, când ajung acasă și îmi acord perioada mea de relaxare, cum altfel decât delectându-mă cu o carte bună.
Nici o zi nu seamănă cu cealaltă dar cred că oricât de încărcată ar fi o zi, dacă la finalul ei ai satisfacția că totul a fost îndeplinit cu succes, înseamnă că ți-ai atins scopul.
9. Descrie o situație dificilă pe care ai întâmpinat-o ca manager și soluțiile pe care le-ai găsit pentru rezolvarea ei.
Situațiile dificile sunt, de fapt, provocări care să te determine de multe ori să privești situația dintr-un alt punct de vedere. Asta încerc să transmit tuturor oamenilor astfel încât să aibă curajul să găsească soluții, să spună ceea ce gândesc, să acționeze, să ia decizii, să își asume.
10. Sloganul/motto-ul tău în viață
“Nici o propoziție nu începe cu ’’Nu’’ sau ’’Nu știu”.
11. 5 valori care te definesc
Autenticitate;
Empatie;
Flexibilitate;
Perseverență;
Respect pentru cei din jurul meu.
12. Ce hobby-uri ai, ce te relaxează/deconectează?
Atunci când vreau să mă relaxez, citesc. Este modul meu de a mă desprinde de realitate și în același timp de a-mi îmbogăți bagajul de cunoștințe.
13. Ce sfat i-ai da unui tânăr care se află la început de drum? I-ai recomanda un job în industria contact center? De ce?
Da. Pentru toate oportunitățile de dezvoltare pe care acest domeniu ți le oferă.
14. Dacă ar trebui să faci altceva pentru o zi, ce job ai alege?
Speaker motivațional
15. Modele personale și profesionale: cine te inspiră și de ce?
Mă inspiră și încerc să învăț din tot ceea ce mă înconjoară, atât în viață personală cât și în cea profesională. Consider că fiecare persoană cu care interacționezi poate să fie un model. Depinde doar de tine să fii “open mind”, să știi ce ți se potrivește și cum îți dorești să devii.
16. Ce înseamnă succesul pentru tine?
Succesul este relativ în funcție de principiile după care se ghidează fiecare. Pentru mine, succesul reprezintă atingerea fiecărui obiectiv setat, indiferent că vorbim de viață personală sau profesională. Succesul, de fapt, este un lung șir de bucurii care te ajută să fi un om împlinit și fericit. Succesul, pentru mine, înseamnă să fac ceea ce îmi place și să îmi îndeplinesc dorințele, una câte una.
Despre Romanian Contact Center Awards:
Romanian Contact Center Awards, primul eveniment de acest tip din România, organizat de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.
Roxana Ceaușu – ”Best Contact Center Team Manager”
DE VORBĂ CU ROXANA CEAUȘU, CONTACT CENTER SUPERVISOR @URGENT CARGUS, CÂȘTIGĂTOAREA PREMIULUI ”BEST CONTACT CENTER TEAM MANAGER” ÎN CADRUL ROMANIAN CONTACT CENTER AWARDS 2018
1. Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact Center Awards?
Pozitivismul, energia, pasiunea și dorința de a face lucrurile cât mai bine.
2. Să ne întoarcem în timp: Roxana la vârsta de 10 ani. Ce fel de copil erai, ce speranțe aveai? Ce îți doreai să devii atunci? Ai reușit să îți îndeplinești visele?
La vârsta de 10 ani eram un copil timid, dar în același timp curios, plin de energie și dornic să afle întotdeauna răspunsul la întrebarea “de ce”. Copil fiind îmi doream să devin procuror pentru că voiam să ajut oamenii. Acum am ajuns ceea ce am visat, un “procuror” în Customer Service- ajut oameni atât intern cât și extern.
3. 3 lucruri pe care le-ai învățat de la familia ta.
Să lupt pentru ceea ce îmi doresc.
Determinarea de a duce lucrurile la bun sfârșit.
Să nu uit că de la fiecare persoană pot învăța ceva.
4. Harta carierei: de unde ai pornit și unde ai ajuns, care a fost primul tău job, cum ai devenit Manager la Urgent Cargus?
Am început să lucrez în timpul facultății când am făcut chestionare door to door, pentru că asta îmi permitea programul de atunci. După ce am absolvit Facultatea de Geografie din cadrul Universității din București mi-am dorit să devin profesoară de geografie, dar nu a fost să fie.
Odată cu începerea masterului am ales Urgent Cargus. Dacă inițial a fost doar un job pentru a mă ajuta la finalizarea studiilor…a devenit a doua familie. Am început pe o poziție entry level, mai exact advisor Contact Center. Implicarea, pasiunea dar și dorința de a evolua m-au recomandat apoi pentru poziția de Tranier tot în departamentul de Customer Service. Această poziție a reprezentat o șansă să îmi îndeplinesc visul meu din facultate, acela de a fi “profesoară”, de a influența și ajuta oamenii. Anii au trecut și profesionalisimul, experiența acumulată pe parcursul anilor, pasiunea dar și energia pe care o am au creat din mine candidatul ideal pentru poziția de Team Manager. Așadar după 5 ani am învățat și încă mai învăț cum să ajut… și nu o să mă dezvăț.
5. Te ajută să te dezvolți un job în industria call center? Cum?
Da. Un job în call center îți oferă un bagaj de cunoștințe ce te ajută atât la dezvoltarea personală cât și la cea profesională. Îți oferă oportunități de dezvoltare spre domenii că vânzări, marketing sau alte departamente în care comunicarea este un “must”.
6. Ce înseamnă pentru tine un angajat bun?
Un angajat bun este un om responsabil, dornic să învețe și să se autodepășească, are inițiativă și este capabil să își asume fiecare decizie pe care o ia.
7. Ce metode/strategii aplici pentru a menține entuziasmul, implicarea și determinarea echipei tale?
Cred într-un leadership situațional și natural adaptat pentru fiecare membru în parte. De asemenea, consider că eu trebuie să fiu un exemplu prin faptul că îmi îndeplinesc atribuțiile cu seriozitate și într-un mod organizat, ofer respect, încredere, sunt comunicativă și deschisă cu oamenii, iar membrii echipei mele nu fac altceva decât să întoarcă aceste caracteristici.
Este foarte important modul de gestionare a situațiilor de zi cu zi astfel încât spriritul de echipă să fie unul de unitate și dorința de a fi cei mai buni.
8. Cum arată o zi din viața ta? (personală și profesională)
Plină, dar în același timp fericită. Consider că atâta timp cât ai pasiune pentru tot ceea ce faci și îți place nu are cum să fie altfel. Conștientizez că s-a terminat ziua abia seara, târziu, când ajung acasă și îmi acord perioada mea de relaxare, cum altfel decât delectându-mă cu o carte bună.
Nici o zi nu seamănă cu cealaltă dar cred că oricât de încărcată ar fi o zi, dacă la finalul ei ai satisfacția că totul a fost îndeplinit cu succes, înseamnă că ți-ai atins scopul.
9. Descrie o situație dificilă pe care ai întâmpinat-o ca manager și soluțiile pe care le-ai găsit pentru rezolvarea ei.
Situațiile dificile sunt, de fapt, provocări care să te determine de multe ori să privești situația dintr-un alt punct de vedere. Asta încerc să transmit tuturor oamenilor astfel încât să aibă curajul să găsească soluții, să spună ceea ce gândesc, să acționeze, să ia decizii, să își asume.
10. Sloganul/motto-ul tău în viață
“Nici o propoziție nu începe cu ’’Nu’’ sau ’’Nu știu”.
11. 5 valori care te definesc
Autenticitate;
Empatie;
Flexibilitate;
Perseverență;
Respect pentru cei din jurul meu.
12. Ce hobby-uri ai, ce te relaxează/deconectează?
Atunci când vreau să mă relaxez, citesc. Este modul meu de a mă desprinde de realitate și în același timp de a-mi îmbogăți bagajul de cunoștințe.
13. Ce sfat i-ai da unui tânăr care se află la început de drum? I-ai recomanda un job în industria contact center? De ce?
Da. Pentru toate oportunitățile de dezvoltare pe care acest domeniu ți le oferă.
14. Dacă ar trebui să faci altceva pentru o zi, ce job ai alege?
Speaker motivațional
15. Modele personale și profesionale: cine te inspiră și de ce?
Mă inspiră și încerc să învăț din tot ceea ce mă înconjoară, atât în viață personală cât și în cea profesională. Consider că fiecare persoană cu care interacționezi poate să fie un model. Depinde doar de tine să fii “open mind”, să știi ce ți se potrivește și cum îți dorești să devii.
16. Ce înseamnă succesul pentru tine?
Succesul este relativ în funcție de principiile după care se ghidează fiecare. Pentru mine, succesul reprezintă atingerea fiecărui obiectiv setat, indiferent că vorbim de viață personală sau profesională. Succesul, de fapt, este un lung șir de bucurii care te ajută să fi un om împlinit și fericit. Succesul, pentru mine, înseamnă să fac ceea ce îmi place și să îmi îndeplinesc dorințele, una câte una.
Despre Romanian Contact Center Awards:
Romanian Contact Center Awards, primul eveniment de acest tip din România, organizat de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.
Author
View all posts
Recent Posts
Prima Soluție Hibrid de Telemedicină din Lume va fi Disponibilă în România începând cu 2023
noiembrie 17, 2022La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.
martie 2, 2020Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert
martie 2, 2020Categories