

Euroanswer expands services in Eastern Europe Kiev call centre opens in partnership with Ukrainian firm Bucharest Romania, September 29, 2018 – In an effort to continuously create value for our clients, we at Euroanswer are pleased to announce our expansion into Eastern Europe. Through a partnership with a local Ukrainian company, as of October, we will […]
Bogdan Bărbieru (E-Value International) a câștigat titlul de Best Call Center Manager în cadrul celei de-a 10-a ediții a Romanian Contact Center Awards. El ne împărtășește drumul parcurs și recomandările sale pentru cei ce vor să calce pe urmele lui. Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact […]
Optima, compania de outsourcing cu capital majoritar românesc a înregistrat o creștere financiară de 44% în primele 6 luni ale lui 2018 față de aceeași perioadă a anului trecut. „Primul semestru din 2018 a însemnat pentru Optima o perioadă de creştere organică, în care ne-am concentrat foarte mult pe eficientizare. În prezent, beneficiem de investițiile […]
Georgiana Toacsen, selectată în urma competiției organizate de The Alternative School for Creative Thinking la nivel național, va reprezenta România anul acesta la Roger Hatchuel Academy. În fiecare an, 35 de reprezentanți din toată lumea, cu varsta până în 23 de ani, participă la cursurile Roger Hatchuel Academy pe toată durata Cannes Lions. Timp […]
Optima, compania de outsourcing cu capital majoritar românesc, a raportat o creștere financiară de 50% în primele 3 luni ale lui 2018, față de aceeași perioadă a anului trecut „Deși în fiecare an am înregistrat majorări consistente ale business-ului, nivelul creșterii din acest an este o premieră. Primul trimestru din 2018 a însemnat […]
Miercuri, 13 iunie 2018, Competence Call Center prezintă a 21-a Convenție CCC la Studio 44 din Viena. Pe tema „The next dimension of Customer Experience: How innovation enables excellent customer service“, companii internaționale vor prezenta exemple remarcabile de customer service. Ca în fiecare an, conferința va facilita un networking interesant celor peste 150 de experți în […]
Contact Center Magazine și Marketing Insiders Group sunt parteneri ai conferinței HR GDPR Distractions 2018! Vino pe 10 mai la Athenee Palace Hilton Bucharest Hotel și află tot ce trebuie să știi despre noile reglementări pe care le aduce GDPR în procesul de recrutare: răspunsurile care îți lipsesc validările de care ai nevoie studii de caz […]
Pe 19 aprilie 2018, la Biavati Events București, a avut loc cea de-a 10-a ediție de decernare a premiilor Romanian Contact Center Awards. Romanian Contact Center Awards, singurul eveniment de acest tip din România, organizat de Marketing Insiders Group și de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact […]