Teleperformance România, parte a grupului Teleperformance, liderul mondial în servicii externalizate de management al experienței cu clienții, își extinde sediul și portofoliul de clienți. Peste 250 de unități de lucru au fost aduse în clădirea eco-friendly Green Gate, noul sediu din strada Tudor Vladimirescu, București. Teleperformance ocupă două nivele în Green Gate: parterul, destinat recrutării și training-ului și etajul al treilea, dedicat operaționalelor.
Teleperformance România își extinde sediul
Teleperformance România, parte a grupului Teleperformance, liderul mondial în servicii externalizate de management al experienței cu clienții, își extinde sediul și portofoliul de clienți. Peste 250 de unități de lucru au fost aduse în clădirea eco-friendly Green Gate, noul sediu din strada Tudor Vladimirescu, București. Teleperformance ocupă două nivele în Green Gate: parterul, destinat recrutării și training-ului și etajul al treilea, dedicat operaționalelor.
Author
Recent Posts
Când AI-ul susține, iar oamenii excelează: Campionii în Customer Care, premiați la Romanian Contact Center Awards 2025.
mai 25, 2025CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Categories