Inteligenţa artificială pătrunde peste tot: ING a lansat un robot revoluţionar care tranzacţionează instrumente financiare şi este mai rapid decât traderii - Contact Center Magazine
Inteligenţa artificială pătrunde peste tot: ING a lansat un robot revoluţionar care tranzacţionează instrumente financiare şi este mai rapid decât traderii
ING Bank a lansat robotul Katana un program de inteligenţă artificială care va ajuta traderii să ia decizii mult mai rapid atunci când stabilesc preţurile de tranzacţionare, scrie Financial Times.
Banca, ce a fost lăudată pentru recentele achiziţii pe zona fintech, a prezentat noul program în această săptămână, acesta urmând să folosească date din sute de mii de tranzacţii pentru a ajuta traderii sa obţină cele mai bune preţuri de piaţă.
În cele 6 luni de probă, Katana a obţinut o listare a preţului mai rapidă pentru 90% din tranzacţii şi a redus costurile cu 25%.
Alte bănci, precum JPMorgan sau UBS, au introdus deja inteligenţa artificială în procesele lor de tranzacţionare.
Santiago Braje, şeful diviziei de credit trading la nivel global al ING Wholesale Bank, spune ca abordarea ING-ului a fost unică, deoarece Katana nu înlocuieşte traderii, ci doar le oferă un instrument util în asumarea deciziilor.
”Folosim Katana pentru a îmbunătăţi calitatea deciziilor… decizia finală aparţine traderilor noştri, programul este doar o unealtă pentru optimizarea performanţelor”, spune acesta, menţionând ca preţul afişat este o sugestie, una care poate fi urmată de către trader sau nu.
Tot în acest an, JPMorgan a început să folosească inteligenţa artificială pentru a executa tranzacţii în câteva segmente de afaceri. UBS foloseşte inteligenţa artificială în dezvoltarea strategiilor pentru a face faţă volatilităţii din piaţa de fuziuni şi achiziţii (M&A).
În cazul Katana, ING este de părere listarea mai bună şi mai rapidă a preţurilor o va ajuta să câştige teren în domeniu. ”Acestea sunt pieţe foarte competitive”, spune Santiago Breje. ”La fiecare preţ listat de către noi, suntem în competiţie cu alte 10 persoane…Câştigăm doar dacă oferim preţul cel mai bun”.
Inteligenţa artificială pătrunde peste tot: ING a lansat un robot revoluţionar care tranzacţionează instrumente financiare şi este mai rapid decât traderii
ING Bank a lansat robotul Katana un program de inteligenţă artificială care va ajuta traderii să ia decizii mult mai rapid atunci când stabilesc preţurile de tranzacţionare, scrie Financial Times.
Banca, ce a fost lăudată pentru recentele achiziţii pe zona fintech, a prezentat noul program în această săptămână, acesta urmând să folosească date din sute de mii de tranzacţii pentru a ajuta traderii sa obţină cele mai bune preţuri de piaţă.
În cele 6 luni de probă, Katana a obţinut o listare a preţului mai rapidă pentru 90% din tranzacţii şi a redus costurile cu 25%.
Alte bănci, precum JPMorgan sau UBS, au introdus deja inteligenţa artificială în procesele lor de tranzacţionare.
Santiago Braje, şeful diviziei de credit trading la nivel global al ING Wholesale Bank, spune ca abordarea ING-ului a fost unică, deoarece Katana nu înlocuieşte traderii, ci doar le oferă un instrument util în asumarea deciziilor.
”Folosim Katana pentru a îmbunătăţi calitatea deciziilor… decizia finală aparţine traderilor noştri, programul este doar o unealtă pentru optimizarea performanţelor”, spune acesta, menţionând ca preţul afişat este o sugestie, una care poate fi urmată de către trader sau nu.
Tot în acest an, JPMorgan a început să folosească inteligenţa artificială pentru a executa tranzacţii în câteva segmente de afaceri. UBS foloseşte inteligenţa artificială în dezvoltarea strategiilor pentru a face faţă volatilităţii din piaţa de fuziuni şi achiziţii (M&A).
În cazul Katana, ING este de părere listarea mai bună şi mai rapidă a preţurilor o va ajuta să câştige teren în domeniu. ”Acestea sunt pieţe foarte competitive”, spune Santiago Breje. ”La fiecare preţ listat de către noi, suntem în competiţie cu alte 10 persoane…Câştigăm doar dacă oferim preţul cel mai bun”.
Sursa: zf.ro
Author
Recent Posts
CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Romanian AI Days
septembrie 25, 2024Categories