Interviu cu Florina Radu (Sykes), castigator al premiului BEST CALL CENTER AGENT in cadrul Romanian Contact Center Awards 2018 - Contact Center Magazine
Interviu cu Florina Radu (Sykes), castigator al premiului BEST CALL CENTER AGENT in cadrul Romanian Contact Center Awards 2018
Care crezi că sunt atributele care au contribuit la câștigarea premiului din cadrul Romanian Contact Center Awards?
În primul rând cred că ceea ce a făcut diferența în acest an, a fost lejeritatea, libertatea, fericirea de a vorbi despre ceea ce lucrezi și nu în ultimul rând sinceritatea. Cred că am vorbit cu plăcere despre ceea ce fac zi de zi și totodată cu mândrie, suficient de multă cât să impresionez juriul.
Să ne întoarcem în timp: Florina la vârsta de 10 ani. Ce fel de copil erai, ce speranțe aveai? Ce îți doreai să devii atunci? Ai reușit să îți îndeplinești visele?
La vârsta de 10 ani, eram un copil normal căruia îi plăcea școală, în special matematică, motiv pentru care mă înscrisesem la o clasă de matematică intensivă. Ce îmi doream să devin ? Spre deosebire de alți copii care își doreau să devină doctori sau polițiști, eu îmi doream să devin musafir. Mi se părea job-ul ideal, ești mereu bine primit, oamenii sunt drăguți și totul părea ideal. Dacă mi-am îndeplinit visul? Pot zice că într-o oare care măsură-da, prin produsele brandului pentru care lucrez, sunt în casa fiecărui om cu care interacționez.
Trei lucruri pe care le-ai învățat de la familia ta.
Să fiu sinceră chiar dacă uneori supără acest lucru
Să nu mă limitez niciodată- nici cerul nu este o limită
Să mă bucur de viață și să profit de fiecare oportunitate în parte.
Harta carierei: de unde ai pornit și unde ai ajuns, care a fost primul tău job?
Mai știți cum vă spuneam acum câteva momente că am fost un copil normal? Din clasa de matematică intensiv, am decis că totuși îmi plac mai mult artele plastice, după câțiva ani m-am răzgândit și am zis că o facultate în marketing ar fi cea mai potrivită. Primul Job? Cum mereu auzim faptul că fără experiență nu te poți angaja nicăieri ( chiar dacă am aplicat), primul job a fost de casier la un minimarket, apoi a fost unul de casier la un supermarket. Acum de doi ani de zile, sunt agent de contact center pentru Samsung și pot să spun că îmi place acest lucru.
Cum te influențează câștigarea acestui premiu?
Pot să spun că m-am bucurat să văd că lumea a apreciat munca pe care o desfășor, dar nu pot să spun că m-a influențat în vreun fel.
Cum arată o zi din viața ta? (personală și profesională)
Cred că este modul în care mulți oameni își petrec o zi, mai exact trezit la 6, mers la sală o oră, apoi la serviciu. La finalul programului încerc să ies o oră-două și să mă relaxez. În general fac o plimbare, merg la un film, orice pentru a simții că am făcut și în ziua respectivă ceva pentru mine.
Sloganul/motto-ul tău în viață
Ce faci pentru tine, dispare odată cu tine, ce faci pentru alții rămâne pentru eternitate. –Albert Einstein
Cinci valori care te definesc
Responsabilă, atentă, integră, perseverentă și nu în ultimul rând, respectuoasă.
Ce hobby-uri ai, ce te relaxează/deconectează?
Îmi place să călătoresc, să mă plimb, să văd lucruri noi, să învăț lucruri noi și nu în ultimul rând să ies să îmi plimb cățelul.
Dacă ar trebui să faci altceva pentru o zi, ce job ai alege?
Cred că mi-ar placea să fiu Ghid Turistic, dar cred că nu m-aș limita la o zi, măcar o lună.
Modele personale și profesionale: cine te inspiră și de ce.
Sincer să vă spun, nu am modele nici în viața personală, nici în cea profesională. Încerc să adun ceea ce e mai bun de la restul oamenilor și totodată să nu fac aceleași greșeli cu restul lumii. Învață din greșeli, e un motto potrivit în acest sens.
Ce înseamnă succesul pentru tine?
Este o întrebare destul de complexă, succesul e ceea ce creezi singur prin puterile tale și ale echipei cu care colaborezi. Este acel moment când efectul este direct proporțional sau chiar mai mare ca munca depusă.
Interviu cu Florina Radu (Sykes), castigator al premiului BEST CALL CENTER AGENT in cadrul Romanian Contact Center Awards 2018
La vârsta de 10 ani, eram un copil normal căruia îi plăcea școală, în special matematică, motiv pentru care mă înscrisesem la o clasă de matematică intensivă. Ce îmi doream să devin ? Spre deosebire de alți copii care își doreau să devină doctori sau polițiști, eu îmi doream să devin musafir. Mi se părea job-ul ideal, ești mereu bine primit, oamenii sunt drăguți și totul părea ideal. Dacă mi-am îndeplinit visul? Pot zice că într-o oare care măsură-da, prin produsele brandului pentru care lucrez, sunt în casa fiecărui om cu care interacționez.
Să fiu sinceră chiar dacă uneori supără acest lucru
Să nu mă limitez niciodată- nici cerul nu este o limită
Să mă bucur de viață și să profit de fiecare oportunitate în parte.
Mai știți cum vă spuneam acum câteva momente că am fost un copil normal? Din clasa de matematică intensiv, am decis că totuși îmi plac mai mult artele plastice, după câțiva ani m-am răzgândit și am zis că o facultate în marketing ar fi cea mai potrivită. Primul Job? Cum mereu auzim faptul că fără experiență nu te poți angaja nicăieri ( chiar dacă am aplicat), primul job a fost de casier la un minimarket, apoi a fost unul de casier la un supermarket. Acum de doi ani de zile, sunt agent de contact center pentru Samsung și pot să spun că îmi place acest lucru.
Pot să spun că m-am bucurat să văd că lumea a apreciat munca pe care o desfășor, dar nu pot să spun că m-a influențat în vreun fel.
Cred că este modul în care mulți oameni își petrec o zi, mai exact trezit la 6, mers la sală o oră, apoi la serviciu. La finalul programului încerc să ies o oră-două și să mă relaxez. În general fac o plimbare, merg la un film, orice pentru a simții că am făcut și în ziua respectivă ceva pentru mine.
Ce faci pentru tine, dispare odată cu tine, ce faci pentru alții rămâne pentru eternitate. –Albert Einstein
Responsabilă, atentă, integră, perseverentă și nu în ultimul rând, respectuoasă.
Îmi place să călătoresc, să mă plimb, să văd lucruri noi, să învăț lucruri noi și nu în ultimul rând să ies să îmi plimb cățelul.
Cred că mi-ar placea să fiu Ghid Turistic, dar cred că nu m-aș limita la o zi, măcar o lună.
Sincer să vă spun, nu am modele nici în viața personală, nici în cea profesională. Încerc să adun ceea ce e mai bun de la restul oamenilor și totodată să nu fac aceleași greșeli cu restul lumii. Învață din greșeli, e un motto potrivit în acest sens.
Este o întrebare destul de complexă, succesul e ceea ce creezi singur prin puterile tale și ale echipei cu care colaborezi. Este acel moment când efectul este direct proporțional sau chiar mai mare ca munca depusă.
Author
View all posts
Recent Posts
Prima Soluție Hibrid de Telemedicină din Lume va fi Disponibilă în România începând cu 2023
noiembrie 17, 2022La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.
martie 2, 2020Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert
martie 2, 2020Categories