Compania E-Value International, care a fost înființată în 2014 pe piața locală de grupul elen de comunicații OTE și care furnizează servicii de tip call-center, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 20,6 milioane de lei, aproape dublu față de 2015.
Pierderile au urcat însă la 8,44 milioane de lei, de la 6,74 milioane de lei în 2015.
Numărul mediu de angajați a fost de 21 persoane, cu 6 mai mare față de anul precedent.
Call-center-ul înființat de grecii de la OTE în România și-a dublat afacerile, pierderile au urcat
Numărul mediu de angajați a fost de 21 persoane, cu 6 mai mare față de anul precedent.
Sursa: https://www.profit.ro/stiri/call-center-ul-infiintat-de-grecii-de-la-ote-in-romania-si-a-dublat-afacerile-pierderile-au-urcat-17053434
Author
Recent Posts
Când AI-ul susține, iar oamenii excelează: Campionii în Customer Care, premiați la Romanian Contact Center Awards 2025.
mai 25, 2025CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Categories