Compania E-Value International, care a fost înființată în 2014 pe piața locală de grupul elen de comunicații OTE și care furnizează servicii de tip call-center, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 20,6 milioane de lei, aproape dublu față de 2015.
Pierderile au urcat însă la 8,44 milioane de lei, de la 6,74 milioane de lei în 2015.
Numărul mediu de angajați a fost de 21 persoane, cu 6 mai mare față de anul precedent.
Call-center-ul înființat de grecii de la OTE în România și-a dublat afacerile, pierderile au urcat
Numărul mediu de angajați a fost de 21 persoane, cu 6 mai mare față de anul precedent.
Sursa: https://www.profit.ro/stiri/call-center-ul-infiintat-de-grecii-de-la-ote-in-romania-si-a-dublat-afacerile-pierderile-au-urcat-17053434
Author
View all posts
Recent Posts
Prima Soluție Hibrid de Telemedicină din Lume va fi Disponibilă în România începând cu 2023
noiembrie 17, 2022La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.
martie 2, 2020Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert
martie 2, 2020Categories