Compania E-Value International, care a fost înființată în 2014 pe piața locală de grupul elen de comunicații OTE și care furnizează servicii de tip call-center, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 20,6 milioane de lei, aproape dublu față de 2015.
Pierderile au urcat însă la 8,44 milioane de lei, de la 6,74 milioane de lei în 2015.
Numărul mediu de angajați a fost de 21 persoane, cu 6 mai mare față de anul precedent.
Call-center-ul înființat de grecii de la OTE în România și-a dublat afacerile, pierderile au urcat
Numărul mediu de angajați a fost de 21 persoane, cu 6 mai mare față de anul precedent.
Sursa: https://www.profit.ro/stiri/call-center-ul-infiintat-de-grecii-de-la-ote-in-romania-si-a-dublat-afacerile-pierderile-au-urcat-17053434
Author
View all posts
Recent Posts
The “G” word
octombrie 26, 2023Rolurile din Contact Center în epoca inteligenței artificiale generative
octombrie 11, 2023Welcome to the ERA of Customer Strategy!
octombrie 11, 2023Categories