Miercuri, 13 iunie 2018, Competence Call Center prezintă a 21-a Convenție CCC la Studio 44 din Viena.
Pe tema „The next dimension of Customer Experience: How innovation enables excellent customer service“, companii internaționale vor prezenta exemple remarcabile de customer service.
Ca în fiecare an, conferința va facilita un networking interesant celor peste 150 de experți în customer service, iar agenda va acoperi subiecte variate.
În prezentările lor, speakerii noștri internaționali vor analiza trendurile actuale ale industriei și vor arăta modul în care acestea creează experiențe excepționale în companiile lor.
Soluțiile inovatoare și orientate către clienți, în era digitalizării, interacțiunile de succes dintre oameni și tehnologie și calitatea excelentă a serviciilor vor fi subiectul principale ale celei de-a 21-a Convenții a CCC.
Aflați mai multe despre eveniment pe pagina Competenece Call Center:
Cea de-a 21-a Convenție CCC va avea loc pe 13 iunie 2018, la Viena
Miercuri, 13 iunie 2018, Competence Call Center prezintă a 21-a Convenție CCC la Studio 44 din Viena.
Pe tema „The next dimension of Customer Experience: How innovation enables excellent customer service“, companii internaționale vor prezenta exemple remarcabile de customer service.
Ca în fiecare an, conferința va facilita un networking interesant celor peste 150 de experți în customer service, iar agenda va acoperi subiecte variate.
În prezentările lor, speakerii noștri internaționali vor analiza trendurile actuale ale industriei și vor arăta modul în care acestea creează experiențe excepționale în companiile lor.
Soluțiile inovatoare și orientate către clienți, în era digitalizării, interacțiunile de succes dintre oameni și tehnologie și calitatea excelentă a serviciilor vor fi subiectul principale ale celei de-a 21-a Convenții a CCC.
Aflați mai multe despre eveniment pe pagina Competenece Call Center:
Author
View all posts
Recent Posts
Prima Soluție Hibrid de Telemedicină din Lume va fi Disponibilă în România începând cu 2023
noiembrie 17, 2022La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.
martie 2, 2020Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert
martie 2, 2020Categories