Pe 19 aprilie 2018, la Biavati Events București, a avut loc cea de-a 10-a ediție de decernare a premiilor Romanian Contact Center Awards.
Romanian Contact Center Awards, singurul eveniment de acest tip din România, organizat de Marketing Insiders Group și de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.
Competiția, în care s-au înscris participanți pentru peste 30 de categorii, a durat șase săptămâni și a constat în rezolvarea unor chestionare de specialitate, vizite la sediul centrelor de contact și susținerea unui interviu în fața unui juriu format din experți care activează în industria contact centerelor.
Membrii juriului au fost:
Mădălina Vilău – Managing Director, Marketing Insiders Group
Martijn Geerling – Associate Principal, Global Practice Leader GBS Advisory Program, Hackett Group
MădălinaUceanu – Senior HR & Executive Search Consultant, Career Coach;
AnetaDan – Consultant Contact Center&BPO Industry
ManfredStockmann – Specialist for Personal and Service Excellence C.M.B.S. Change Management, Beratung and Coaching
Câștigătorii ediției aniversare de 10 ani au fost:
BEST CONTACT CENTER AGENT
Georgiana Toacsen – Schneider Electric Romania
BESTCOLLECTIONCONTACTCENTER
KRUK Romania
BEST CONTACT CENTER TEAM MANAGER
Roxana Ceausu – Urgent Cargus (in house)
BESTMEDIUMCONTACTCENTER
Optima (outsourced)
BEST ONLINE CUSTOMER SERVICE
eMAG
BEST CALL CENTER AGENT
Florina Radu – Samsung & SYKES Romania
BEST SUPPORT CENTER REPRESENTATIVE
Adelina Toma – Urgent Cargus
BEST CALL CENTER TEAM MANAGER
Ioana Mihaila – ING (in house)
BESTMEDIUMSUPPORTCENTER
Claim Expert GIE Vienna Insurance
BEST CALL CENTER MANAGER
Bogdan Barbieru – E-value Romania
BEST COLLECTION AGENT
George Stan – Raiffeisen Bank Romania
BEST LARGE CALL CENTER
E-value Romania
BEST CALL CENTER TEAM MANAGER
Alexandru Velicu – Competence Call Center (outsourced)
BEST LARGE CONTACTCENTER
Samsung & SYKES Romania (outsourced)
BEST CONTACT CENTER TEAM MANAGER
Rodica Istrate – Schneider Electric Romania
BEST PARTNERSHIP
Mediatel DATA – UniCredit Bank Romania
BEST TRAINING PROGRAM
Georgios Dampanis – Schneider Electric Romania
BEST LARGE CONTACTCENTER
ING (in house)
BEST MEDIUM CONTACT CENTER
Urgent Cargus (in house)
BEST TELESALES DEPARTMENT
UniCredit Bank Romania
BEST CUSTOMER EXPERIENCE REPRESENTATIVE
Neli Vasileva – Schneider Electric Romania
BEST CONTACT CENTER MANAGER
Ramona Buzoiu – Raiffeisen Bank Romania
BESTSUPPORTCENTER
Coca-Cola HBC Romania
BEST TELESALES AGENT
Vladimir Coman – E-value Romania
BEST SUPPORT CENTER REPRESENTATIVE
Mediatel DATA
BEST SUPPORT CENTER TEAM MANAGER
Cornelia Dumbraveanu – Urgent Cargus
BEST USE OF TECHNOLOGY
Intrarom
BEST SUPPORT CENTER PROJECT MANAGER
Dan Dumitrescu – Urgent Cargus
BEST TECHNOLOGY PROVIDER
Mediatel DATA
BEST SMALL CALL CENTER
DHL Express Romania
Evenimentul a fost moderat de Oana Radu, Consilier în carieră, Speaker și Trainer.
Mai multe informații despre evenimentele viitoare și condiții de participare la acestea puteți obține de la:
Contact:
LAURA GALOȘ | Project Manager
Email: laura.galos@conference-arena.com
Mobil: 0723 833 333
Strada Popa Savu 77, 011432, Sector 1, București Telefon: +40 21 411 44 20
Despre Marketing Insiders Group Cu peste 40 de branduri internaționale în portofoliu, M.I.G. și-a demonstrat experiența în toate ariile de expertiză din domeniile marketing și Customer Care, din 2004.
Echipă multidisciplinară de specialiști
Peste 200 de conferințe organizate în arii profesionale dedicate
Fondatori ai seriei European BPO Forum, organizată în Viena
Fondatori ai Enlightening Leadership School
Fondatori ai Asociației Române a Contact Centerelor
Romanian Contact Center Awards 2018 – Gala care premiază cei mai buni oameni din industria de Contact Center
Pe 19 aprilie 2018, la Biavati Events București, a avut loc cea de-a 10-a ediție de decernare a premiilor Romanian Contact Center Awards.
Romanian Contact Center Awards, singurul eveniment de acest tip din România, organizat de Marketing Insiders Group și de revista Contact Center Magazine, premiază cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.
Competiția, în care s-au înscris participanți pentru peste 30 de categorii, a durat șase săptămâni și a constat în rezolvarea unor chestionare de specialitate, vizite la sediul centrelor de contact și susținerea unui interviu în fața unui juriu format din experți care activează în industria contact centerelor.
Membrii juriului au fost:
Câștigătorii ediției aniversare de 10 ani au fost:
BEST CONTACT CENTER AGENT
Georgiana Toacsen – Schneider Electric Romania
BESTCOLLECTIONCONTACTCENTER
KRUK Romania
BEST CONTACT CENTER TEAM MANAGER
Roxana Ceausu – Urgent Cargus (in house)
BESTMEDIUMCONTACTCENTER
Optima (outsourced)
BEST ONLINE CUSTOMER SERVICE
eMAG
BEST CALL CENTER AGENT
Florina Radu – Samsung & SYKES Romania
BEST SUPPORT CENTER REPRESENTATIVE
Adelina Toma – Urgent Cargus
BEST CALL CENTER TEAM MANAGER
Ioana Mihaila – ING (in house)
BESTMEDIUMSUPPORTCENTER
Claim Expert GIE Vienna Insurance
BEST CALL CENTER MANAGER
Bogdan Barbieru – E-value Romania
BEST COLLECTION AGENT
George Stan – Raiffeisen Bank Romania
BEST LARGE CALL CENTER
E-value Romania
BEST CALL CENTER TEAM MANAGER
Alexandru Velicu – Competence Call Center (outsourced)
BEST LARGE CONTACTCENTER
Samsung & SYKES Romania (outsourced)
BEST CONTACT CENTER TEAM MANAGER
Rodica Istrate – Schneider Electric Romania
BEST PARTNERSHIP
Mediatel DATA – UniCredit Bank Romania
BEST TRAINING PROGRAM
Georgios Dampanis – Schneider Electric Romania
BEST LARGE CONTACTCENTER
ING (in house)
BEST MEDIUM CONTACT CENTER
Urgent Cargus (in house)
BEST TELESALES DEPARTMENT
UniCredit Bank Romania
BEST CUSTOMER EXPERIENCE REPRESENTATIVE
Neli Vasileva – Schneider Electric Romania
BEST CONTACT CENTER MANAGER
Ramona Buzoiu – Raiffeisen Bank Romania
BESTSUPPORTCENTER
Coca-Cola HBC Romania
BEST TELESALES AGENT
Vladimir Coman – E-value Romania
BEST SUPPORT CENTER REPRESENTATIVE
Mediatel DATA
BEST SUPPORT CENTER TEAM MANAGER
Cornelia Dumbraveanu – Urgent Cargus
BEST USE OF TECHNOLOGY
Intrarom
BEST SUPPORT CENTER PROJECT MANAGER
Dan Dumitrescu – Urgent Cargus
BEST TECHNOLOGY PROVIDER
Mediatel DATA
BEST SMALL CALL CENTER
DHL Express Romania
Evenimentul a fost moderat de Oana Radu, Consilier în carieră, Speaker și Trainer.
Parteneri media: Contact Center Magazine
Albumul foto îl puteți viziona aici:
https://www.facebook.com/RomanianContactCenterAwards/
Mai multe informații despre evenimentele viitoare și condiții de participare la acestea puteți obține de la:
Contact:
LAURA GALOȘ | Project Manager
Email: laura.galos@conference-arena.com
Mobil: 0723 833 333
Strada Popa Savu 77, 011432, Sector 1, București Telefon: +40 21 411 44 20
Despre Marketing Insiders Group
Cu peste 40 de branduri internaționale în portofoliu, M.I.G. și-a demonstrat experiența în toate ariile de expertiză din domeniile marketing și Customer Care, din 2004.
Aflați mai multe vizitând: http://market-insiders.com/
Author
Recent Posts
CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Romanian AI Days
septembrie 25, 2024Categories