CGS, cel mai mare operator de call centeruri din România: Am crescut anul trecut salariile în medie cu 10-12% şi cu 22% în Bucureşti - Contact Center Magazine

CGS, cel mai mare operator de call centeruri din România: Am crescut anul trecut salariile în medie cu 10-12% şi cu 22% în Bucureşti

iunie 12, 2017 Contact Center Magazine Comments Off

În 2016, firmele din zona de BPO și shared services au ieșit din zona de salarii mici, nu mai vindem forţă de muncă educată la preţ scăzut, ci ne știm valoarea și cerem un cost al muncii mai ridicat. Bucureștiul a fost undeva la 22% în 2016 creștere salarială pe acest seg­ment. Vorbim de un salariu minim de 550 euro și un maxim de 1.300-1.500 euro, la agenţi, consultanţi, nu de zona de mana­gement“, declară Vlad Sterescu.

CGS a angajat anul trecut 400 de oa­meni, în special pe zona de servicii finan­ciare și vânzări, ajungând la un total de circa 3.300 de angajaţi la finele lui 2016, bu­getul pentru anul curent acoperind 600 de joburi noi. Din numărul total de angajaţi, 1.300 sunt în Bu­curești, 1.000 în Braşov, 400-450 în Sibiu, în timp ce noul centru de la Galaţi a ajuns în primul an la 200 de angajaţi. CGS mai are call centeruri la Târgu Jiu și Miercurea Ciuc (doar pe limba maghiară).

http://www.zf.ro/zf-live/cgs-cel-mare-operator-call-centeruri-romania-crescut-anul-trecut-salariile-medie-10-12-22-bucuresti-fel-2017-capitala-gasesti-oameni-550-euro-net-engleza-16053963

Author