CGS, cel mai mare operator de call centeruri din România: Am crescut anul trecut salariile în medie cu 10-12% şi cu 22% în Bucureşti - Contact Center Magazine
CGS, cel mai mare operator de call centeruri din România: Am crescut anul trecut salariile în medie cu 10-12% şi cu 22% în Bucureşti
În 2016, firmele din zona de BPO și shared services au ieșit din zona de salarii mici, nu mai vindem forţă de muncă educată la preţ scăzut, ci ne știm valoarea și cerem un cost al muncii mai ridicat. Bucureștiul a fost undeva la 22% în 2016 creștere salarială pe acest segment. Vorbim de un salariu minim de 550 euro și un maxim de 1.300-1.500 euro, la agenţi, consultanţi, nu de zona de management“, declară Vlad Sterescu.
CGS a angajat anul trecut 400 de oameni, în special pe zona de servicii financiare și vânzări, ajungând la un total de circa 3.300 de angajaţi la finele lui 2016, bugetul pentru anul curent acoperind 600 de joburi noi. Din numărul total de angajaţi, 1.300 sunt în București, 1.000 în Braşov, 400-450 în Sibiu, în timp ce noul centru de la Galaţi a ajuns în primul an la 200 de angajaţi. CGS mai are call centeruri la Târgu Jiu și Miercurea Ciuc (doar pe limba maghiară).
CGS, cel mai mare operator de call centeruri din România: Am crescut anul trecut salariile în medie cu 10-12% şi cu 22% în Bucureşti
În 2016, firmele din zona de BPO și shared services au ieșit din zona de salarii mici, nu mai vindem forţă de muncă educată la preţ scăzut, ci ne știm valoarea și cerem un cost al muncii mai ridicat. Bucureștiul a fost undeva la 22% în 2016 creștere salarială pe acest segment. Vorbim de un salariu minim de 550 euro și un maxim de 1.300-1.500 euro, la agenţi, consultanţi, nu de zona de management“, declară Vlad Sterescu.
CGS a angajat anul trecut 400 de oameni, în special pe zona de servicii financiare și vânzări, ajungând la un total de circa 3.300 de angajaţi la finele lui 2016, bugetul pentru anul curent acoperind 600 de joburi noi. Din numărul total de angajaţi, 1.300 sunt în București, 1.000 în Braşov, 400-450 în Sibiu, în timp ce noul centru de la Galaţi a ajuns în primul an la 200 de angajaţi. CGS mai are call centeruri la Târgu Jiu și Miercurea Ciuc (doar pe limba maghiară).
http://www.zf.ro/zf-live/cgs-cel-mare-operator-call-centeruri-romania-crescut-anul-trecut-salariile-medie-10-12-22-bucuresti-fel-2017-capitala-gasesti-oameni-550-euro-net-engleza-16053963
Author
View all posts
Recent Posts
Prima Soluție Hibrid de Telemedicină din Lume va fi Disponibilă în România începând cu 2023
noiembrie 17, 2022La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.
martie 2, 2020Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert
martie 2, 2020Categories