Inteligența artificială, datele mari și analiza vor schimba modul de abordare pentru datele companiilor și vor duce într-o zonă inovativă toate afacerile care se bazează pe date.
Conform Forrester, în anul 2017 piața inteligenței artificiale se va tripla. Comercianții nu întârzie să exploreze noile tehnologii din dorința de a face vânzările mai inovative și personalizate. Inteligența artificială va duce la o evoluție rapidă a sistemelor și perspectivelor clienților, în special pentru zonele de comerț, marketing sau managementul produselor.
Experiența cu clienții din vânzări este schimbată de inteligența artificială
Inteligența artificială, datele mari și analiza vor schimba modul de abordare pentru datele companiilor și vor duce într-o zonă inovativă toate afacerile care se bazează pe date.
Conform Forrester, în anul 2017 piața inteligenței artificiale se va tripla. Comercianții nu întârzie să exploreze noile tehnologii din dorința de a face vânzările mai inovative și personalizate. Inteligența artificială va duce la o evoluție rapidă a sistemelor și perspectivelor clienților, în special pentru zonele de comerț, marketing sau managementul produselor.
http://www.clubitc.ro/2017/02/20/experienta-cu-clientii-din-vanzari-este-schimbata-de-inteligenta-artificiala/
Author
Recent Posts
CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Romanian AI Days
septembrie 25, 2024Categories