Inteligența artificială, datele mari și analiza vor schimba modul de abordare pentru datele companiilor și vor duce într-o zonă inovativă toate afacerile care se bazează pe date.
Conform Forrester, în anul 2017 piața inteligenței artificiale se va tripla. Comercianții nu întârzie să exploreze noile tehnologii din dorința de a face vânzările mai inovative și personalizate. Inteligența artificială va duce la o evoluție rapidă a sistemelor și perspectivelor clienților, în special pentru zonele de comerț, marketing sau managementul produselor.
Experiența cu clienții din vânzări este schimbată de inteligența artificială
Inteligența artificială, datele mari și analiza vor schimba modul de abordare pentru datele companiilor și vor duce într-o zonă inovativă toate afacerile care se bazează pe date.
Conform Forrester, în anul 2017 piața inteligenței artificiale se va tripla. Comercianții nu întârzie să exploreze noile tehnologii din dorința de a face vânzările mai inovative și personalizate. Inteligența artificială va duce la o evoluție rapidă a sistemelor și perspectivelor clienților, în special pentru zonele de comerț, marketing sau managementul produselor.
http://www.clubitc.ro/2017/02/20/experienta-cu-clientii-din-vanzari-este-schimbata-de-inteligenta-artificiala/
Author
View all posts
Recent Posts
Prima Soluție Hibrid de Telemedicină din Lume va fi Disponibilă în România începând cu 2023
noiembrie 17, 2022La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.
martie 2, 2020Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert
martie 2, 2020Categories