Inteligența artificială, datele mari și analiza vor schimba modul de abordare pentru datele companiilor și vor duce într-o zonă inovativă toate afacerile care se bazează pe date.
Conform Forrester, în anul 2017 piața inteligenței artificiale se va tripla. Comercianții nu întârzie să exploreze noile tehnologii din dorința de a face vânzările mai inovative și personalizate. Inteligența artificială va duce la o evoluție rapidă a sistemelor și perspectivelor clienților, în special pentru zonele de comerț, marketing sau managementul produselor.
Experiența cu clienții din vânzări este schimbată de inteligența artificială
Inteligența artificială, datele mari și analiza vor schimba modul de abordare pentru datele companiilor și vor duce într-o zonă inovativă toate afacerile care se bazează pe date.
Conform Forrester, în anul 2017 piața inteligenței artificiale se va tripla. Comercianții nu întârzie să exploreze noile tehnologii din dorința de a face vânzările mai inovative și personalizate. Inteligența artificială va duce la o evoluție rapidă a sistemelor și perspectivelor clienților, în special pentru zonele de comerț, marketing sau managementul produselor.
http://www.clubitc.ro/2017/02/20/experienta-cu-clientii-din-vanzari-este-schimbata-de-inteligenta-artificiala/
Author
View all posts
Recent Posts
The “G” word
octombrie 26, 2023Rolurile din Contact Center în epoca inteligenței artificiale generative
octombrie 11, 2023Welcome to the ERA of Customer Strategy!
octombrie 11, 2023Categories