Gigantul american General Motors (GM), care deţine brandul european Opel, va deschide în perioada următoare la Bucureşti un birou de call-center pentru serviciul OnStar, care permite posesorilor automobilelor echipate cu acest serviciu să apeleze direct un consultant GM.
General Motors a închiriat 4.000 mp de birouri în clădirea Skanska C din proiectul de birouri Green Court din zona Barbu Văcărescu. Spaţiul de birouri ar permite astfel recrutarea a cel puţin 400 de angajaţi.
General Motors deschide la Bucureşti un call-center cu peste 400 de angajaţi
Gigantul american General Motors (GM), care deţine brandul european Opel, va deschide în perioada următoare la Bucureşti un birou de call-center pentru serviciul OnStar, care permite posesorilor automobilelor echipate cu acest serviciu să apeleze direct un consultant GM.
General Motors a închiriat 4.000 mp de birouri în clădirea Skanska C din proiectul de birouri Green Court din zona Barbu Văcărescu. Spaţiul de birouri ar permite astfel recrutarea a cel puţin 400 de angajaţi.
http://www.zf.ro/companii/general-motors-deschide-la-bucuresti-un-call-center-cu-peste-400-de-angajati-16103009
Author
View all posts
Recent Posts
The “G” word
octombrie 26, 2023Rolurile din Contact Center în epoca inteligenței artificiale generative
octombrie 11, 2023Welcome to the ERA of Customer Strategy!
octombrie 11, 2023Categories