COMDATA GROUP URMEAZĂ SĂ CUMPERE ACȚIUNILE DEȚINUTE DE IZIUM GROUP LA FURNIZORII DE SERVICII CRM DIN TOP-ul FRANCEZ CU SCOPUL DE A CREA TOP 5 FURNIZORI DIN UE - Contact Center Magazine
COMDATA GROUP URMEAZĂ SĂ CUMPERE ACȚIUNILE DEȚINUTE DE IZIUM GROUP LA FURNIZORII DE SERVICII CRM DIN TOP-ul FRANCEZ CU SCOPUL DE A CREA TOP 5 FURNIZORI DIN UE
Comdata Group își continuă expansiunea în Europa, finalizând cea mai mare afacere
de la achiziția The Carlyle Group din Decembrie 2015.
Milano, 9 iunie 2017 – Comdata Group, lider internațional în furnizarea de servicii de CRM Business Process Outsourcing, a intrat în negocieri exclusive pentru a achiziționa de la Izium Group acțiunile deținute în B2S, – unul dintre jucătorii de top din Franța în externalizarea serviciilor de CRM, cu vânzări de circa 170 milioane €, activă pe piața internă franceză cu operațiuni atât onshore, cât și offshore în Maroc și Madagascar – și în BCust, Colorado Conseil și CMS, companii care furnizează soluții tehnologice, consultanță în gestionarea relației cu clientul (CRM), respectiv B2B recuperare a datoriilor.
Cu venituri generale în 2016 de 180 milioane €, cele 4 companii distincte au angajate circa 6,000 de persoane, care deservesc 150 de clienți diferiți.
Tranzacția se preconizează a se finaliza în luna august 2017, sub rezerva consultării consiliului de lucru și a aprobărilor din partea autorităților obișnuite în acest tip de tranzacții. Alte aspecte financiare ale tranzacției nu sunt divulgate.
Achiziția va fi finanțată prin capital de tip creanțe și acțiuni, acesta din urmă fiind furnizat de Maxime Didier, fondator și acționar majoritar al Izium Group, care va reinvesti în Comdata Group, devenind al doilea mare acționar al Grupului. În contextul acestei achiziții, Comdata a procurat, pentru prima dată, capital din fonduri instituționale de credit, marcând debutul său pe piețele internaționale de capital pentru creanțe.
Massimo Canturi, CEO al Comdata Group, a declarat: “Suntem deosebit de încântați să anunțăm această tranzacție astăzi, tranzacție care poartă Comdata Group într-o nouă etapă, precum și să îl avem pe Maxime Didier și echipa acestuia alături de noi. În cazul în care se va finaliza, aceasta va fi ultima și cea mai mare dintr-o lungă listă de tranzacții M&A realizate de la intrarea The Carlyle Group: Digitex în Spania și America Latină, Win în Turcia, Overtop Group din nou în Spania. Prin această achiziție, în 2017 vom ajunge la peste 750 milioane € din vânzări pro-forma, poziționând Grupul în Top 5 al clasamentului furnizorilor de servicii CRM BPO din Europa. Prin achiziția B2S și a companiilor asociate, nu marcăm doar o nouă amprentă asupra Europei Continentale, ci și câștigăm un portofoliu de clienți mai echilibrat și diversificat, cu o semnificativă expunere la alte domenii decât cel al telecomunicațiilor și o bază de clienți care depășește 550 clienți. Mai mult decât atât, sunt sigur că baza noastră de clienți recent extinsă va genera oportunități semnificative de cross selling prin intermediul diverselor capacități de prestare de servicii ale Grupului”.
Maxime Didier, fondator și Președinte al Izium Group, care reinvestește în Comdata Group, a adăugat: “Alegerea Comdata Group ca partener pentru viitorul nostru se bazează în principal pe calitatea proiectului lor, pe viziunea lor asupra viitorului și pe valorile comune cu echipa sa de management: responsabilitate, flexibilitate și inovație în vederea progresării. Suntem cu toții foarte entuziasmați în ce privește această nouă filă pe care o scriem împreună acum, și la care voi contribui, continuând să gestionez companiile pe care le-am creat în Franța cu peste 20 de ani în urmă și devenind un important acționar al Comdata Group. Avem o mare oportunitate în fața noastră, cu o mai mare și mai diversificată companie cu care putem concura cu adevărat la nivel global. În Franța, în mod special, în curând ne vom afla în poziția de a comercializa noi servicii de BPO, cum ar fi back office process management solutions (soluții de gestionare a procesului de back office), domeniu în care ne-ar fi luat mult mai mult timp dacă ar fi trebuit să atingem acest obiectiv bazându-ne numai pe propriile puteri”.
COMDATA GROUP URMEAZĂ SĂ CUMPERE ACȚIUNILE DEȚINUTE DE IZIUM GROUP LA FURNIZORII DE SERVICII CRM DIN TOP-ul FRANCEZ CU SCOPUL DE A CREA TOP 5 FURNIZORI DIN UE
sursa: http://www.livepr.ro
Comdata Group își continuă expansiunea în Europa, finalizând cea mai mare afacere
de la achiziția The Carlyle Group din Decembrie 2015.
Milano, 9 iunie 2017 – Comdata Group, lider internațional în furnizarea de servicii de CRM Business Process Outsourcing, a intrat în negocieri exclusive pentru a achiziționa de la Izium Group acțiunile deținute în B2S, – unul dintre jucătorii de top din Franța în externalizarea serviciilor de CRM, cu vânzări de circa 170 milioane €, activă pe piața internă franceză cu operațiuni atât onshore, cât și offshore în Maroc și Madagascar – și în BCust, Colorado Conseil și CMS, companii care furnizează soluții tehnologice, consultanță în gestionarea relației cu clientul (CRM), respectiv B2B recuperare a datoriilor.
Cu venituri generale în 2016 de 180 milioane €, cele 4 companii distincte au angajate circa 6,000 de persoane, care deservesc 150 de clienți diferiți.
Tranzacția se preconizează a se finaliza în luna august 2017, sub rezerva consultării consiliului de lucru și a aprobărilor din partea autorităților obișnuite în acest tip de tranzacții. Alte aspecte financiare ale tranzacției nu sunt divulgate.
Achiziția va fi finanțată prin capital de tip creanțe și acțiuni, acesta din urmă fiind furnizat de Maxime Didier, fondator și acționar majoritar al Izium Group, care va reinvesti în Comdata Group, devenind al doilea mare acționar al Grupului. În contextul acestei achiziții, Comdata a procurat, pentru prima dată, capital din fonduri instituționale de credit, marcând debutul său pe piețele internaționale de capital pentru creanțe.
Massimo Canturi, CEO al Comdata Group, a declarat: “Suntem deosebit de încântați să anunțăm această tranzacție astăzi, tranzacție care poartă Comdata Group într-o nouă etapă, precum și să îl avem pe Maxime Didier și echipa acestuia alături de noi. În cazul în care se va finaliza, aceasta va fi ultima și cea mai mare dintr-o lungă listă de tranzacții M&A realizate de la intrarea The Carlyle Group: Digitex în Spania și America Latină, Win în Turcia, Overtop Group din nou în Spania. Prin această achiziție, în 2017 vom ajunge la peste 750 milioane € din vânzări pro-forma, poziționând Grupul în Top 5 al clasamentului furnizorilor de servicii CRM BPO din Europa. Prin achiziția B2S și a companiilor asociate, nu marcăm doar o nouă amprentă asupra Europei Continentale, ci și câștigăm un portofoliu de clienți mai echilibrat și diversificat, cu o semnificativă expunere la alte domenii decât cel al telecomunicațiilor și o bază de clienți care depășește 550 clienți. Mai mult decât atât, sunt sigur că baza noastră de clienți recent extinsă va genera oportunități semnificative de cross selling prin intermediul diverselor capacități de prestare de servicii ale Grupului”.
Maxime Didier, fondator și Președinte al Izium Group, care reinvestește în Comdata Group, a adăugat: “Alegerea Comdata Group ca partener pentru viitorul nostru se bazează în principal pe calitatea proiectului lor, pe viziunea lor asupra viitorului și pe valorile comune cu echipa sa de management: responsabilitate, flexibilitate și inovație în vederea progresării. Suntem cu toții foarte entuziasmați în ce privește această nouă filă pe care o scriem împreună acum, și la care voi contribui, continuând să gestionez companiile pe care le-am creat în Franța cu peste 20 de ani în urmă și devenind un important acționar al Comdata Group. Avem o mare oportunitate în fața noastră, cu o mai mare și mai diversificată companie cu care putem concura cu adevărat la nivel global. În Franța, în mod special, în curând ne vom afla în poziția de a comercializa noi servicii de BPO, cum ar fi back office process management solutions (soluții de gestionare a procesului de back office), domeniu în care ne-ar fi luat mult mai mult timp dacă ar fi trebuit să atingem acest obiectiv bazându-ne numai pe propriile puteri”.
Author
Recent Posts
CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Romanian AI Days
septembrie 25, 2024Categories