Gigantul american General Motors (GM), care deţine brandul european Opel, va deschide în perioada următoare la Bucureşti un birou de call-center pentru serviciul OnStar, care permite posesorilor automobilelor echipate cu acest serviciu să apeleze direct un consultant GM.
General Motors a închiriat 4.000 mp de birouri în clădirea Skanska C din proiectul de birouri Green Court din zona Barbu Văcărescu. Spaţiul de birouri ar permite astfel recrutarea a cel puţin 400 de angajaţi.
General Motors deschide la Bucureşti un call-center cu peste 400 de angajaţi
Gigantul american General Motors (GM), care deţine brandul european Opel, va deschide în perioada următoare la Bucureşti un birou de call-center pentru serviciul OnStar, care permite posesorilor automobilelor echipate cu acest serviciu să apeleze direct un consultant GM.
General Motors a închiriat 4.000 mp de birouri în clădirea Skanska C din proiectul de birouri Green Court din zona Barbu Văcărescu. Spaţiul de birouri ar permite astfel recrutarea a cel puţin 400 de angajaţi.
http://www.zf.ro/companii/general-motors-deschide-la-bucuresti-un-call-center-cu-peste-400-de-angajati-16103009
Author
Recent Posts
Când AI-ul susține, iar oamenii excelează: Campionii în Customer Care, premiați la Romanian Contact Center Awards 2025.
mai 25, 2025CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Categories