Pentru cea de-a doua oară de la lansarea conceptului, ‘Customer Care HUB Brasov’ a reunit cu succes membrii comunității de Customer Care, Contact Centers și Shared Services de pe plan local, dar și național. Conferința a fost găzduită la data de 22 noiembrie 2018 în cadrul Kronwell Hotel Brașov.
Ediția 2018 a ‘Customer Care HUB Brasov’ a reunit o audiență largă din mai multe nișe industriale, abordând teme de mare interes pentru viitorul serviciilor cu clienții și al cadrului operațional de business în general. Printre industriile prezente în sală enumerăm: BPO, Telecom, Banking, Finance, Insurance, Courier Services, Technology & Equipment, Healthcare & Retail.
De această dată organizatorii au decis să dedice jumătate din tematica conferinței subiectelor care influențează direct viitorul centrelor operaționale, și anume Artificial Intelligence, Machine Learning, Robotic Process Automation și Natural Language Processing. În acest scop au fost aduși în line-up speakeri de la companii de top în furnizarea de servicii tehnologice și upgrade, precum UiPath (Gabriel Sidor, Global Head of Presales), Pitech Plus, Wise Voice (Leo Mart, Co-Founder), Mediatel Data (Dan Mazilu, Owner). Discuția ajungând la cum va afecta AI viitorul, conform unui raport McKinsey, inteligența artificială va genera creștere economică la nivel de tară, dar aceasta nu va fi una egală. Tările în curs de dezvoltare vor avea o creștere netă între 5-15% iar tările dezvoltate vor befenicia de o creștere de 20-25%. Discursurile celor din zona de technologie și automatizare au fost susținute de 3 demo-uri live, dar și de un sondaj online operat simultan cu audiența, sondaj facilitatat de moderatorul conferinței, Gabriel Prefac, Business Transformation and Automation Manager la Pitech Plus.
În completarea jumătății tematice focusate pe tehnologie, Customer Care Hub Brașov s-a axat si pe latura umană integrată fie în serviciile cu clienții, fie în pocesele interne operaționale. Daniela Croitoru, Manager de Customer Care (Enel România) și Mircea Brebeanu (Customer Experience Manager, Molson Coors – Bergenbier România) au subliniat importanța clientului ca buyer dar și partener, promovând și detaliind trăsăturile unei culturi customer-centric.
O punte între cele două zone tematice a fost trasată de un discurs extraordinar despre leadership, percepția angajaților și reinterpretări ale sintagmei ‘pursuit of happiness’, susținut de Lucian Marin (Managing Partner, Marco Polo Consulting).
Customer Care Hub Brașov 2018 a fost organizat de către Marketing Insiders Group, cu ajutorul și susținerea partenerilor: Plantronics prin ABN Systems International (Platinum Partner), Mediatel Data (Strategic Partner), DHL România (Logistic Partner), AD Hugger și Contact Center Magazine (media partners).
Inteligența artificială cucerește tematic cea de-a doua ediție a Customer Care Hub Brașov
Ediția 2018 a ‘Customer Care HUB Brasov’ a reunit o audiență largă din mai multe nișe industriale, abordând teme de mare interes pentru viitorul serviciilor cu clienții și al cadrului operațional de business în general. Printre industriile prezente în sală enumerăm: BPO, Telecom, Banking, Finance, Insurance, Courier Services, Technology & Equipment, Healthcare & Retail.
De această dată organizatorii au decis să dedice jumătate din tematica conferinței subiectelor care influențează direct viitorul centrelor operaționale, și anume Artificial Intelligence, Machine Learning, Robotic Process Automation și Natural Language Processing. În acest scop au fost aduși în line-up speakeri de la companii de top în furnizarea de servicii tehnologice și upgrade, precum UiPath (Gabriel Sidor, Global Head of Presales), Pitech Plus, Wise Voice (Leo Mart, Co-Founder), Mediatel Data (Dan Mazilu, Owner). Discuția ajungând la cum va afecta AI viitorul, conform unui raport McKinsey, inteligența artificială va genera creștere economică la nivel de tară, dar aceasta nu va fi una egală. Tările în curs de dezvoltare vor avea o creștere netă între 5-15% iar tările dezvoltate vor befenicia de o creștere de 20-25%. Discursurile celor din zona de technologie și automatizare au fost susținute de 3 demo-uri live, dar și de un sondaj online operat simultan cu audiența, sondaj facilitatat de moderatorul conferinței, Gabriel Prefac, Business Transformation and Automation Manager la Pitech Plus.
În completarea jumătății tematice focusate pe tehnologie, Customer Care Hub Brașov s-a axat si pe latura umană integrată fie în serviciile cu clienții, fie în pocesele interne operaționale. Daniela Croitoru, Manager de Customer Care (Enel România) și Mircea Brebeanu (Customer Experience Manager, Molson Coors – Bergenbier România) au subliniat importanța clientului ca buyer dar și partener, promovând și detaliind trăsăturile unei culturi customer-centric.
O punte între cele două zone tematice a fost trasată de un discurs extraordinar despre leadership, percepția angajaților și reinterpretări ale sintagmei ‘pursuit of happiness’, susținut de Lucian Marin (Managing Partner, Marco Polo Consulting).
Customer Care Hub Brașov 2018 a fost organizat de către Marketing Insiders Group, cu ajutorul și susținerea partenerilor: Plantronics prin ABN Systems International (Platinum Partner), Mediatel Data (Strategic Partner), DHL România (Logistic Partner), AD Hugger și Contact Center Magazine (media partners).
Pentru a urmări evenimentul pe facebook:
https://www.facebook.com/ConferenceArena/
https://www.facebook.com/events/472990409771452/
Pentru detalii, comunicare și marketing pentru viitoarele ediții Customer Care HUB vă rugăm să vă adresați D-rei Cristina Vidu, Branding & Events Manager@Marketing Insiders Group, cristina.vidu@market-insiders.com
Author
Recent Posts
Cum Oamenii și AI-ul Transformă Experiența Clientului în Contact Center
septembrie 11, 2024Mediatel Data câștigă premiul pentru Excelență în AI Conversational 2024 pentru soluția inovatoare Voicebot
septembrie 10, 2024Fericirea angajaților – cea mai bună strategie de CX
august 6, 2024Categories