Peste 88% dintre organizații se așteaptă ca interacțiunile digitale cu clienții să depășească nivelul de interacțiuni telefonice până în 2020 sau mai devreme, iar 92% dintre acestea consideră că experiența clienților este corelată cu veniturile.
Doar 29% dintre acestea sunt încrezătoare că pot oferi experiențe clienților cu ajutorul mai multor tipuri de canale, potrivit unui nou raport: State of Customer Experience 2017 from West.
Peste jumătate (57%) dintre companii spun că asigurarea tehnologiei care ține pasul cu schimbarea comportamentelor clienților este o prioritate, dar organizațiile din întreaga lume au adoptat lent metodele de comunicare preferate de consumatori. În timp ce 49% dintre acestea consideră că oferă posibilitatea trimiterii e-mail-ului ca un canal de comunicare cu clienții, numai 39% dintre acestea utilizează webchat și doar 21% oferă self-service pe web, trend care devine calea de comunicare preferată a clienților.
Interacțiunile digitale cu clienții vor depăși nivelul de voce până în 2020
Peste 88% dintre organizații se așteaptă ca interacțiunile digitale cu clienții să depășească nivelul de interacțiuni telefonice până în 2020 sau mai devreme, iar 92% dintre acestea consideră că experiența clienților este corelată cu veniturile.
Doar 29% dintre acestea sunt încrezătoare că pot oferi experiențe clienților cu ajutorul mai multor tipuri de canale, potrivit unui nou raport: State of Customer Experience 2017 from West.
Peste jumătate (57%) dintre companii spun că asigurarea tehnologiei care ține pasul cu schimbarea comportamentelor clienților este o prioritate, dar organizațiile din întreaga lume au adoptat lent metodele de comunicare preferate de consumatori. În timp ce 49% dintre acestea consideră că oferă posibilitatea trimiterii e-mail-ului ca un canal de comunicare cu clienții, numai 39% dintre acestea utilizează webchat și doar 21% oferă self-service pe web, trend care devine calea de comunicare preferată a clienților.
Sursa: www.callcenterhelper.com
Author
View all posts
Recent Posts
Prima Soluție Hibrid de Telemedicină din Lume va fi Disponibilă în România începând cu 2023
noiembrie 17, 2022La nivel global, doar 12% din companii au atins nivelul de maturitate in aria de customer experience.
martie 2, 2020Quality Control Management, platformă de management calitate dezvoltată de către Mediatel Data și Claim Expert
martie 2, 2020Categories