Plantronics: 5 pași pentru a lucra inteligent în perioada vacanțelor - Contact Center Magazine

Plantronics: 5 pași pentru a lucra inteligent în perioada vacanțelor

septembrie 1, 2017 Contact Center Magazine Comments Off

49% dintre angajați menționează nevoia de mobilitate drept un element de bază al stilului lor de muncă, potrivit unui sondaj realizat de Plantronics la nivel global. Un alt studiu, al aceluiași producător, arată că 57% dintre profesioniștii mobili consideră că laptopul este cel mai important instrument, 44% că locul doi ca importanță este ocupat de smartphone și 23% că pe locul trei este se află tableta. Nu în ultimul rând, 22% dintre respondenți au menționat căștile ca fiind al patrulea cel mai important instrument.

Inclusiv în timpul verii, mulți angajați rămân conectați, își verifică mailurile și participă în video conferințe, mai ales dacă pleacă în vacanțe prelungite. Totuși, cei care sunt nevoiți să lucreze și în timpul vacanțelor își pot pregăti terenul, într-un mod mai eficient, urmând câțiva pași recomandați de Paul Clark, MD – Europa și Africa, Plantronics.

În primul rând, abordarea de tip Smarter Working, promovată de Plantronics, pune accent pe oameni, locuri și tehnologie, încurajând utilizatorii să aducă un nivel ridicat de confort în spațiul unde lucrează și să alinieze alegerile tehnologice cu stilul de lucru individual.

Apoi, setarea unui loc și a unui timp dedicat pentru muncă joacă de asemenea un rol esențial. În prezent, datorită tehnologiilor moderne, precum căști avansate, softuri accesate în cloud sau 4G, oamenii pot lucra cam de oriunde. Totuși, setarea unui calendar clar de muncă permite delimitarea de timpul liber și evitarea ocupării unui timp prea îndelungat cu acest tip de activități.

La fel de importantă este și investiția în căști de calitate, mai ales că în vacanță de multe ori utilizăm un spațiu comun și pentru apelurile legate de muncă, iar factorii care distrag atenția au un efect negativ. Un studiu al Universității din Califormia chiar arată că, în medie, întorcerea la un task după o întrerupere durează 23 de minute. O pereche de căști wireless, ușoare, cu funcție de anulare a zgomotului, reprezintă o investiție rațională.

Un alt pas este reprezentat de eficientizarea prin colaborare, fie că ne raportăm la mesagerie instantă sau video-conferințe, importantă fiind identificarea celei mai potrivite soluții, de la o aplicație UC pentru companii, până la un grup de Facebook.

Un sistem UC (de comunicații unificate) permite flexibilitate totală, fără grija capabilităților tehnice. De exemplu, “prezența inteligentă” permite notificarea automată când un utilizator este disponibil și arată care este mediul în care este cel mai bine să fie contactat.

Urmarea acestor pași simpli îmbunătățește productivitatea, oferă mai mult control asupra comunicării și permite colaborarea facilă cu alți colegi, indiferent de spațiu.

 

via PRwave.ro

Author