Creșterea prin îmbrățișarea unui altfel de leadership, de peste 22 de ani. Un nou sediu pentru oameni noi și soluții de ultimă generație - Contact Center Magazine
Creșterea prin îmbrățișarea unui altfel de leadership, de peste 22 de ani. Un nou sediu pentru oameni noi și soluții de ultimă generație
Auzim tot mai des că evoluția din industria IT și software a crescut simțitor, cifrele pot confirma întotdeauna aceste afirmații, într-un mod încurajator. Ritmul preconizat de specialiști este o creștere de 11% până la finele acestui an. Încă de la începutul său, Mediatel Data și-a creionat propriul stil de business bazat pe nevoile și cererile clienților, astfel încât produsele dezvoltate au devenit din tailored – standard, dorite de o masă de clienți. Startul companiei, în urmă cu 22 de ani, unul optimist, influențat de cultura americană, însă cu resurse 100% românești a pătruns într-o piață mai puțin încrezătoare la acel moment, ce tocmai testa terenul și termenul de call center.
Anii ne-au dovedit că este foarte greu să fii creativ într-o lume în care pare că s-a spus deja tot, cu atât mai mult atunci când te afli într-un domeniu de nișă sau unul bazat pe inovație. Am asigurat servicii profesionale multor industrii din țară și din străinătate, cucerind prezența în 5 continente, încă de la început. Ne-am bazat pe un model atipic, cu un lider nu un șef, implicat și dornic de cunoaștere, o echipă unită nu departamente definite și limitate, fără rigidități de abordare și departamente de sales, fiind încrezători în ‘creatiile’ noastre ce s-au răspândit de cele mai multe ori prin word of mouth. Cea mai frecventă situație în care este necesar un altfel de leadership este aceea a schimbării, a modificării direcției de funcționare a unei companii, pentru noi însă nu a fost nevoie. Ne-am ‘reinventat’ prin produse, soluții și servicii, prin clienți și parteneri ce ne-au provocat, printr-un colectiv dornic de dezvoltare.
Prin urmare, 22 de ani de experiență ne-ar putea cataloga drept un colos, însă ne place să credem că tot ce a fost până în prezent e doar vârful de iceberg, încă mai avem multe de descoperit și de demonstrat. Pentru companie, un sediu nou, achiziționat de curând e o încununare a succesului, e o dovadă că am realizat lucrurile cu răbdare și treptat maturizarea industriei de call și contact center profesionale ne va aduce o expansiune în mai multe sensuri, suntem pregătiți!
Roadmap-ul Mediatel Data va aduce în următorul an servicii și soluții mature din zonă: Chat Bot, Artificial Intelligence și Machine Learning, în aceeași viziune și notă cum deja ne-am obișnuit audiența. Traditonalismul și simplitatea lucrurilor făcute de noi nu vor impacta negativ niciodată trendurile pieței în materie de inovație și tehnologie de ultima generație, respective muncă noastră și dedicarea.
Vom fi o echipă mai numeroasă, cu resurse noi și aspirații la fel de înalte, așteptăm provocările!
Creșterea prin îmbrățișarea unui altfel de leadership, de peste 22 de ani. Un nou sediu pentru oameni noi și soluții de ultimă generație
Auzim tot mai des că evoluția din industria IT și software a crescut simțitor, cifrele pot confirma întotdeauna aceste afirmații, într-un mod încurajator. Ritmul preconizat de specialiști este o creștere de 11% până la finele acestui an. Încă de la începutul său, Mediatel Data și-a creionat propriul stil de business bazat pe nevoile și cererile clienților, astfel încât produsele dezvoltate au devenit din tailored – standard, dorite de o masă de clienți. Startul companiei, în urmă cu 22 de ani, unul optimist, influențat de cultura americană, însă cu resurse 100% românești a pătruns într-o piață mai puțin încrezătoare la acel moment, ce tocmai testa terenul și termenul de call center.
Anii ne-au dovedit că este foarte greu să fii creativ într-o lume în care pare că s-a spus deja tot, cu atât mai mult atunci când te afli într-un domeniu de nișă sau unul bazat pe inovație. Am asigurat servicii profesionale multor industrii din țară și din străinătate, cucerind prezența în 5 continente, încă de la început. Ne-am bazat pe un model atipic, cu un lider nu un șef, implicat și dornic de cunoaștere, o echipă unită nu departamente definite și limitate, fără rigidități de abordare și departamente de sales, fiind încrezători în ‘creatiile’ noastre ce s-au răspândit de cele mai multe ori prin word of mouth. Cea mai frecventă situație în care este necesar un altfel de leadership este aceea a schimbării, a modificării direcției de funcționare a unei companii, pentru noi însă nu a fost nevoie. Ne-am ‘reinventat’ prin produse, soluții și servicii, prin clienți și parteneri ce ne-au provocat, printr-un colectiv dornic de dezvoltare.
Prin urmare, 22 de ani de experiență ne-ar putea cataloga drept un colos, însă ne place să credem că tot ce a fost până în prezent e doar vârful de iceberg, încă mai avem multe de descoperit și de demonstrat. Pentru companie, un sediu nou, achiziționat de curând e o încununare a succesului, e o dovadă că am realizat lucrurile cu răbdare și treptat maturizarea industriei de call și contact center profesionale ne va aduce o expansiune în mai multe sensuri, suntem pregătiți!
Roadmap-ul Mediatel Data va aduce în următorul an servicii și soluții mature din zonă: Chat Bot, Artificial Intelligence și Machine Learning, în aceeași viziune și notă cum deja ne-am obișnuit audiența. Traditonalismul și simplitatea lucrurilor făcute de noi nu vor impacta negativ niciodată trendurile pieței în materie de inovație și tehnologie de ultima generație, respective muncă noastră și dedicarea.
Vom fi o echipă mai numeroasă, cu resurse noi și aspirații la fel de înalte, așteptăm provocările!
Author
View all posts
Recent Posts
The “G” word
octombrie 26, 2023Rolurile din Contact Center în epoca inteligenței artificiale generative
octombrie 11, 2023Welcome to the ERA of Customer Strategy!
octombrie 11, 2023Categories