Cea de-a treia editie a Customer Care HUB Iasi va avea loc la data de 21 februarie 2019, in cadrul hotelului Unirea din Iasi. Customer Care HUB Iasi este un concept regional desprins din ‘Customer Care Conference & Expo’, conferinta ce aduna in fiecare an la Bucuresti specialistii domeniului de Customer Care si Outsourcing, fiind cea mai mare conferinta de profil din Sud-Estul Europei.
In acest an, la Iasi, profesionisti din mediul de afaceri national si regional se vor aduna pentru o discutie despre tendințele anului 2019, cu un accent deosebit pe Inteligenta Artificială, Machine Learning si Natural Language Processing, precum si pe provocările în materie de resurse umane și digitalizare din aceste industrii.
La evenimentul din acest an sunt asteptati sa participe profesionisti din domeniile BPO, Telecom, Insurance, IT&C, Banking, Healthcare precum si din alte industrii apropiate.
Speakeri confirmati pentru editia ‘Customer Care HUB Iasi 2019’:
Organizatorii ‘Customer Care HUB Iasi’ sunt ‘Conference Arena’, parte din Marketing Insiders Group:
Cu peste 40 de branduri internaționale în portofoliu, M.I.G. și-a demonstrat experiența în toate ariile de expertiză din domeniile marketing și Customer Care, inca din anul 2004.
Peste 100 de conferințe organizate în arii profesionale dedicate
Fondatori ai seriei European BPO Forum, organizată în Viena
Fondatori ai Enlightening Leadership School
Fondatori ai Asociației Române a Contact Centerelor
Tehnologia cucereste Iasiul pentru al 3-lea an la rand
Cea de-a treia editie a Customer Care HUB Iasi va avea loc la data de 21 februarie 2019, in cadrul hotelului Unirea din Iasi. Customer Care HUB Iasi este un concept regional desprins din ‘Customer Care Conference & Expo’, conferinta ce aduna in fiecare an la Bucuresti specialistii domeniului de Customer Care si Outsourcing, fiind cea mai mare conferinta de profil din Sud-Estul Europei.
In acest an, la Iasi, profesionisti din mediul de afaceri national si regional se vor aduna pentru o discutie despre tendințele anului 2019, cu un accent deosebit pe Inteligenta Artificială, Machine Learning si Natural Language Processing, precum si pe provocările în materie de resurse umane și digitalizare din aceste industrii.
La evenimentul din acest an sunt asteptati sa participe profesionisti din domeniile BPO, Telecom, Insurance, IT&C, Banking, Healthcare precum si din alte industrii apropiate.
Speakeri confirmati pentru editia ‘Customer Care HUB Iasi 2019’:
Dan Mazilu – Owner @MediatelData
Delia Iliasa – Commercial Director @Medicover
Gabriel Prefac – Business Transformation & Automation Manager @PitechPlus
Amalia Sterescu – Founder @Outsourcing Advisors Leadership Consultant & Management Coach
Daniel Adumitrachioaiei – HR Director @Capgemini Romania
Leo Mart – Co-Founder @WiseVoice AI
Aceasta editie a Customer Care HUB Iasi are sustinerea urmatorilor parteneri: Mediatel Data (Strategic Partner); Pitech Plus, ABSL, Innvision si Sinaps Marketing (Supporting Partners).
Partenerii media ai acestei editii sunt: Portal Management, Aeroportul Iasi, Jurnalul de Afaceri, Ziarul de Iasi, Sinaps Marketing, Viva FM, FabLab si Pin Magazine.
Organizatorii ‘Customer Care HUB Iasi’ sunt ‘Conference Arena’, parte din Marketing Insiders Group:
Cu peste 40 de branduri internaționale în portofoliu, M.I.G. și-a demonstrat experiența în toate ariile de expertiză din domeniile marketing și Customer Care, inca din anul 2004.
Aflati mai multe pe http://www.conference-arena.com/customer-care-hub-iasi
Urmariti-ne pe facebook la: https://www.facebook.com/events/315925575797166/
*Pentru mai multe informatii, oportunitati de promovare sau pentru inregistrarea la eveniment:
http://www.conference-arena.com/customer-care-hub-iasi
Cristina Vidu | Branding & Events Manager
Email: cristina.vidu@market-insiders.com | Mobil: 0722.247.552
Author
Recent Posts
CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Romanian AI Days
septembrie 25, 2024Categories