Anul acesta, Conference Arena a lansat Customer Care HUB Conference, o serie de conferințe business gândite să vină în ajutorul experților din domeniu. Conceptul este declinat din Customer Care Conference & Expo, conferință ajunsă la a 14-a ediție anul acesta, care aduce în prim-plan instrumente inovatoare de eficientizare a domeniului și care creează mediul potrivit pentru a discuta trendurile la nivel global și felul în care acestea impactează piața din România. Conference Arena a creat, de-a lungul timpului, o comunitate puternică, în care concepte precum: loializare, ambasador de brand, customer experience, customer centricity și multe altele, ocupă un loc foarte important pe agendele strategice de afaceri.
Customer Care Conference ajunge, în 2015, pentru prima dată la Cluj, un oraș cosmopolit cu o dinamică de business susținută de o comunitate pasionată și competentă. Orașul reprezintă un important centru European și una dintre destinațiile de afaceri preferate în Europa de Sud Est, găzduind un număr semnificativ de companii de servicii și software, cu o piață în continuă creștere. Mai mult, în 2012, Cluj Napoca a apărut pentru prima oară în lista Tholons, între primele 100 de orașe considerate destinații de top pentru industria de Outsourcing, la nivel mondial. Mediul academic este un alt aspect important, Clujul numărând 10 universități, 52 de facultăți și 11 525 de absolvenți în fiecare an, dintre care 1700 în domeniul IT.
În 2016, Conference Arena organizează prima conferință în Iași. Iași este al treilea oraș din România din punct de vedere al disponibilității și al atitudinii pozitive a forței de muncă. În ceea ce privește centrele de contact, activitatea este intensă, în principal datorită prezenței marilor companii.
Orașul este un important centru de servicii IT și gazda a numeroase multinaționale. Un alt punct de interes îl reprezintă cele două universități care asigură forță de muncă foarte bine pregătită, cu un total de aproximativ 9594 de absolvenți pe an. Se preconizează că până în anul 2030 forța de muncă din industria IT va avea 33 000 de angajați față de 12 000 în anul 2016.
În Iași, serviciile sunt foarte bine dezvoltate, marcă a unei economii puternice. Cele mai importante sectoare sunt legate de zonele: educație, sănătate, banking, cercetare, turism și cultură. Expunerea culturală este alt factor important, orașul având 6 centre culturale: centrul francez, german, britanic, latino-american și caraibian, grec și arab, 4 universități și 48 de facultăți.
Anul trecut, Conference Arena a reunit, pentru prima dată, experții din domeniul contact center și a pus Iașiul pe harta conferințelor Customer Care ca a doua destinație după Cluj.
Parte a Customer Care Conference & Expo, Customer Care HUBConference s-a născut din dorința de a împărtăși bune practici, de a facilita networking-ul și de a ajuta experții din customer care să obțină rezultate excelente și de a fi la curent cu cele mai recente trenduri din industrie. În parteneriat cu Customer Service Expert, conferința oferă și sesiuni de training. De aproape 10 ani, Customer Service Expert influențează pozitiv viețile celor pe care îi consiliază pe plan profesional, sprijinind evoluția companiilor partenere. Customer Service Expert se concentrează pe definirea și cizelarea comportamentelor dorite, pe promovarea eficacității și obținerea de rezultate pentru client, oferind soluții relevante în funcție de specificul industriei. Misiunea consultanților Customer Service Expert este aceea de a forma profesioniști, împărtășind din experiența acumulată, astfel încât aceștia să inventeze noi dimensiuni ale succesului în business.
Prima ediție a Customer Care Hub Conference a avut loc anul acesta pe 15 februarie, la Galați.
Gabriel Prefac, Agility & Innovation Officer @Accesa, semnalează faptul că zona Galați-Brăila ‘’este a doua mare aglomerare urbană din România, după București. Conform ultimului recensământ, acolo se află aproximativ 430.000 locuitori (comparativ cu 325.000 în Cluj, 320.000 în Timișoara și 290.000 în Iași). Potențialul acesta dat de aglomerarea de populație urbană nu a fost încă vizibil deoarece întotdeauna cele două orașe au fost privite separat, astfel încât investitorii nu le-au acordat mare atenție. Din centrul Brăilei până în centrul Galațiului avem 21 de km, respectiv 25 minute, deci sunt practic un singur oraș. Schimbarea de perspectivă cu cele două orașe privite împreună a atras atenția multor investitori în ultima perioadă.’’
În ultimii ani, au apărut multe companii de call center și contact center în această zonă: Euroanswer, Comdata, Webhelp, CGS Galați, Orange; clinici: Medicover, Medlife, Sanavita, Aves Medicom, Hiperdia, Maycor, Hyperion. Astfel, mediul business are mari aștepări de la mediul universitar, aspectele cele mai importante fiind: cunoștințele de specializare acumulate, un nivel ridicat de cunoaștere a limbilor străine, competențe privind utilizarea tehnologiilor de ultimă generație, competențele transversale: comunicarea, lucrul în echipă.
La Customer Care HUB Conference Galați specialiștii în customer care au vorbit despre metode inovatoare de recrutare și de training, despre cum influențează industria IT domeniul customer service și despre importanța loializării angajaților pentru că ei sunt cei care pot oferi experiențe unice clienților.
Emilia Pecheanu, decanul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică a atras atenția asupra faptului că, în facultățile de profil real din România, disciplinelor comunicare și limbi străine li se acordă un procent scăzut de acoperire (7%). Și practica de specialitate are un spațiu mic în programa școlară: 6,5%, față de 30% în străinătate.
Soluțiile discutate de experți la Customer Care HUB Conference Galați pentru armonizarea celor două medii sunt: implicarea companiilor în procesul de instruire, la nivel aplicativ; proiecte venite de la companii pentru studenţi.
Împărtășirea provocărilor între mediul business și cel academic a arătat că, pe termen lung, o strânsă colaborare aduce plus valoare ambelor părți implicate. În concluzie, conferința de la Galați reprezintă un eveniment necesar care a adus valoare comunității locale prin schimbul de idei între specialiștii din marile companii și cadrele universitare.
Următoarele ediții Customer Care HUB Conference vor avea loc în: Timișoara, Brașov, Cluj și Iași.
Customer Care HUB Conference Galați – un eveniment necesar
Anul acesta, Conference Arena a lansat Customer Care HUB Conference, o serie de conferințe business gândite să vină în ajutorul experților din domeniu. Conceptul este declinat din Customer Care Conference & Expo, conferință ajunsă la a 14-a ediție anul acesta, care aduce în prim-plan instrumente inovatoare de eficientizare a domeniului și care creează mediul potrivit pentru a discuta trendurile la nivel global și felul în care acestea impactează piața din România. Conference Arena a creat, de-a lungul timpului, o comunitate puternică, în care concepte precum: loializare, ambasador de brand, customer experience, customer centricity și multe altele, ocupă un loc foarte important pe agendele strategice de afaceri.
Customer Care Conference ajunge, în 2015, pentru prima dată la Cluj, un oraș cosmopolit cu o dinamică de business susținută de o comunitate pasionată și competentă. Orașul reprezintă un important centru European și una dintre destinațiile de afaceri preferate în Europa de Sud Est, găzduind un număr semnificativ de companii de servicii și software, cu o piață în continuă creștere. Mai mult, în 2012, Cluj Napoca a apărut pentru prima oară în lista Tholons, între primele 100 de orașe considerate destinații de top pentru industria de Outsourcing, la nivel mondial. Mediul academic este un alt aspect important, Clujul numărând 10 universități, 52 de facultăți și 11 525 de absolvenți în fiecare an, dintre care 1700 în domeniul IT.
În 2016, Conference Arena organizează prima conferință în Iași. Iași este al treilea oraș din România din punct de vedere al disponibilității și al atitudinii pozitive a forței de muncă. În ceea ce privește centrele de contact, activitatea este intensă, în principal datorită prezenței marilor companii.
Orașul este un important centru de servicii IT și gazda a numeroase multinaționale. Un alt punct de interes îl reprezintă cele două universități care asigură forță de muncă foarte bine pregătită, cu un total de aproximativ 9594 de absolvenți pe an. Se preconizează că până în anul 2030 forța de muncă din industria IT va avea 33 000 de angajați față de 12 000 în anul 2016.
În Iași, serviciile sunt foarte bine dezvoltate, marcă a unei economii puternice. Cele mai importante sectoare sunt legate de zonele: educație, sănătate, banking, cercetare, turism și cultură. Expunerea culturală este alt factor important, orașul având 6 centre culturale: centrul francez, german, britanic, latino-american și caraibian, grec și arab, 4 universități și 48 de facultăți.
Anul trecut, Conference Arena a reunit, pentru prima dată, experții din domeniul contact center și a pus Iașiul pe harta conferințelor Customer Care ca a doua destinație după Cluj.
Parte a Customer Care Conference & Expo, Customer Care HUB Conference s-a născut din dorința de a împărtăși bune practici, de a facilita networking-ul și de a ajuta experții din customer care să obțină rezultate excelente și de a fi la curent cu cele mai recente trenduri din industrie. În parteneriat cu Customer Service Expert, conferința oferă și sesiuni de training. De aproape 10 ani, Customer Service Expert influențează pozitiv viețile celor pe care îi consiliază pe plan profesional, sprijinind evoluția companiilor partenere. Customer Service Expert se concentrează pe definirea și cizelarea comportamentelor dorite, pe promovarea eficacității și obținerea de rezultate pentru client, oferind soluții relevante în funcție de specificul industriei. Misiunea consultanților Customer Service Expert este aceea de a forma profesioniști, împărtășind din experiența acumulată, astfel încât aceștia să inventeze noi dimensiuni ale succesului în business.
Prima ediție a Customer Care Hub Conference a avut loc anul acesta pe 15 februarie, la Galați.
Gabriel Prefac, Agility & Innovation Officer @Accesa, semnalează faptul că zona Galați-Brăila ‘’este a doua mare aglomerare urbană din România, după București. Conform ultimului recensământ, acolo se află aproximativ 430.000 locuitori (comparativ cu 325.000 în Cluj, 320.000 în Timișoara și 290.000 în Iași). Potențialul acesta dat de aglomerarea de populație urbană nu a fost încă vizibil deoarece întotdeauna cele două orașe au fost privite separat, astfel încât investitorii nu le-au acordat mare atenție. Din centrul Brăilei până în centrul Galațiului avem 21 de km, respectiv 25 minute, deci sunt practic un singur oraș. Schimbarea de perspectivă cu cele două orașe privite împreună a atras atenția multor investitori în ultima perioadă.’’
În ultimii ani, au apărut multe companii de call center și contact center în această zonă: Euroanswer, Comdata, Webhelp, CGS Galați, Orange; clinici: Medicover, Medlife, Sanavita, Aves Medicom, Hiperdia, Maycor, Hyperion. Astfel, mediul business are mari aștepări de la mediul universitar, aspectele cele mai importante fiind: cunoștințele de specializare acumulate, un nivel ridicat de cunoaștere a limbilor străine, competențe privind utilizarea tehnologiilor de ultimă generație, competențele transversale: comunicarea, lucrul în echipă.
La Customer Care HUB Conference Galați specialiștii în customer care au vorbit despre metode inovatoare de recrutare și de training, despre cum influențează industria IT domeniul customer service și despre importanța loializării angajaților pentru că ei sunt cei care pot oferi experiențe unice clienților.
Emilia Pecheanu, decanul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică a atras atenția asupra faptului că, în facultățile de profil real din România, disciplinelor comunicare și limbi străine li se acordă un procent scăzut de acoperire (7%). Și practica de specialitate are un spațiu mic în programa școlară: 6,5%, față de 30% în străinătate.
Soluțiile discutate de experți la Customer Care HUB Conference Galați pentru armonizarea celor două medii sunt: implicarea companiilor în procesul de instruire, la nivel aplicativ; proiecte venite de la companii pentru studenţi.
Împărtășirea provocărilor între mediul business și cel academic a arătat că, pe termen lung, o strânsă colaborare aduce plus valoare ambelor părți implicate. În concluzie, conferința de la Galați reprezintă un eveniment necesar care a adus valoare comunității locale prin schimbul de idei între specialiștii din marile companii și cadrele universitare.
Următoarele ediții Customer Care HUB Conference vor avea loc în: Timișoara, Brașov, Cluj și Iași.
Author
Recent Posts
CX Day Is Every Day
octombrie 1, 2024Cum să redefinim experiența clienților în 2025, la Customer Experience Forum
septembrie 27, 2024Romanian AI Days
septembrie 25, 2024Categories