Inginerii Bright Distribution au proiectat primul sistem interactiv de telemedicină cu asistență video integrată pentru servicii medicale de proximitate, un dispozitiv inteligent dezvoltat în 2022, în capitală. Digitalizarea a luat amploare în România
Comunicat de presa Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizeaza cea dea 9 a editie a Customer Experience Forum, eveniment recunoscut de business care expune solutii inovatoare de CX si va avea loc
București 01.02.2020 – Mediatel Data, cel mai mare furnizor autohton de software în industria de contact center, lansează împreună cu Claim Expert, parte din grupul VIG, Platforma de Quality Control Management, parte integrantă
Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, a reunit comunitatea de CX din Romania si a supus dezbaterii solutii inovatoare de atragere si loializare a clientilor la cea de-a 9a editie a Customer Experience
Vancouver, Berlin, Frankfurt, 04.12.2019. European private equity firm Ardian sells CCC, one of Europe's leading business process outsourcing providers, to TELUS International "Today is a significant day for the entire CCC team and
The Association of Business Service Leaders in Romania (ABSL Romania), the organization that represents the local Business Services sector, will organize the industry’s most important event of the year. The 7th Annual ABSL conference
De Mădălina Vilău - Managing Partner @Marketing Insiders Group Au trecut 11 de ani de la prima ediție a premiilor de Contact Center. 11 ani în care am avut ocazia să observ și
Suntem o echipă longevivă și unită. Împărtășim aceleași valori și principii, care ghidează acțiunile noastre atât în interiorul cât și exteriorul companiei. Suntem prezenți în 80 de țări, având o echipă globală formată
Gartner declară că piața de servicii Cloud va atinge o creștere de 17.5%, urmand sa ajunga în anul 2019 la impresionanta suma de 214.3 miliarde de dolari. Infrastructura de servicii Cloud sau infrastructura
Clienții au devenit mai pricepuți și mai agili din punct de vedere digital. Aceștia au învățat cum să impulsioneze toate canalele disponibile pentru a-și desfășura activitățile în modul cel mai convenabil și în